Roach M Tailar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Roach M Tailar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Roach M Tailar!

    Hej tänkte sälja lite beten nu inför jul så man har råd att handla paket till familjen.

    De 2 översta tailarna har lätt vaggande gång och den nedre går lite vidare.
    Alla har bra häng och går att få sida-sida gång på.


    250 kr/st hör av er i tråden eller via PM Mvh// Jonatan
    Bifogade filer
    I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

    Green day på Ullevål 4/6-10
    Green day på Wembley stadium 19/6-10

    Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

  • #2
    De är riktigt härliga tailar är jätte nöjd med min!
    Besök gärna min blogg på:
    http://bait-fish.blogspot.com

    BaitFish Lures på facebook!

    Kommentera


    • #3
      riktigt fina tailar
      Titta gärna in på min fiskeblogg
      www.teamvallius.blogspot.se

      Mvh Max Vallius

      Kommentera


      • #4
        Ingen?
        I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

        Green day på Ullevål 4/6-10
        Green day på Wembley stadium 19/6-10

        Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

        Kommentera


        • #5
          Den gula är borta, dom andra 2 finns kvar om nån vill ha?
          Båda för 450!
          Senast ändrad av roach master; 2008-12-03, 13:21.
          I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

          Green day på Ullevål 4/6-10
          Green day på Wembley stadium 19/6-10

          Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

          Kommentera


          • #6
            Den gula i mitten ligger snart i en låda och gottar sig med massa andra trevliga beten. Tack så mycket Jonatan.
            ...mad world...


            http://www.birkan.se

            http://birkanlures.blogspot.com

            Kommentera


            • #7
              Gillade din tail skarp, riktigt skön glidargång på de! Kommer fiskas hårt med framöver, än en gång tusen tack vännen!
              ...mad world...


              http://www.birkan.se

              http://birkanlures.blogspot.com

              Kommentera


              • #8
                Fan vad kul hoppas den levererar!
                I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

                Green day på Ullevål 4/6-10
                Green day på Wembley stadium 19/6-10

                Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Relaterat

                Collapse

                Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Cobb´s, 2021-06-02, 15:59
                10 svar
                676 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg söderberg85  
                Startad av Cobb´s, 2021-07-04, 09:42
                4 svar
                411 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Cobb´s
                av Cobb´s
                 
                Startad av henriktorner, 2024-03-10, 17:07
                1 svar
                273 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg turessonmagnus@hotmail.com  
                Startad av Cobb´s, 2024-09-12, 19:00
                5 svar
                348 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Cobb´s
                av Cobb´s
                 
                Startad av Cobb´s, 2024-10-01, 18:56
                2 svar
                302 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Cobb´s
                av Cobb´s
                 
                Arbetar...
                X