Beten.nu storsatsar 2011! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Beten.nu storsatsar 2011!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Bra. Fortsätter ni i samma anda som nu så blir ni rika Tycker att det är bra att det finns en del seriösa företag som är billiga och har bra sortiment för det leder till att man inte beställer grejjor från icke seriösa som typ BeOutdoor o.d.

Kommentera

Ser riktigt lovande ut! Har beställt beten förut och är riktigt nöjd med både servicen och utbudet. Tummen upp, eller som det heter på Facebook: Gilla!

Det enda som saknas är väl några egna specialfärger på diverse beten (läs BJ) som i princip varenda handlare har, men det kanske går att ordna med framöver?
      Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

När man betsäller från beten.nu får man oftast leveransen dagen där på! Helt galet skönt, gjorde en stressbeställning en onsdag natt i hopp om att hinna få lite beten innan ett fiska pass till helgen. Till min lycka kom betena dimpandes ner i brevlådan på fredagen! Helt underbart och försätt med eran supersnabba leverans!
        Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Kan bara hålla med vad alla skriver Trycker mer än gärna på GILLA knappen och önskar er att grymt 2011
          Gilla och följ oss på facebook
          www.facebook.com/TeamFishingForFun

Mina PB:n
          Gädda 12.70 kg 117 cm
          Gös 5.70 kg 80 cm
          Abborre 1.32kg 46 cm

Kommentera

Ser verkligen intressant ut.

Men ni kanske borde uppdatera under rubriken "Nyheter" i samband med detta, Savagear Cutbait Herring är inte så mycket till nyhet längre

Kommentera

Ursprungligen postat av C4rlsson Visa inlägg
              Bra jobbat!

Fortsätt så, bra priser och snabbt frakt! Underbart!
              Ja, fortsätt så och snart finns det inga sportfiskebutiker kvar. Vill du ha hjälp eller se, känna på produkterna så är det kört. Man får lite på råd på fiskesnack ifrån fjörtisar som inte har några vänner online på MSN.

Kommentera

Tack för alla värmande kommentarer! Verkligen kul! Vår service släpper vi inte, den har blivit en del av vår image.
                Och JA, Träben :-), nyhetssidan har verkligen "blivit över" i utvecklingen.

Kommentera

Ursprungligen postat av fishyfishyfishyfish Visa inlägg
                  Ja, fortsätt så och snart finns det inga sportfiskebutiker kvar. Vill du ha hjälp eller se, känna på produkterna så är det kört. Man får lite på råd på fiskesnack ifrån fjörtisar som inte har några vänner online på MSN.
                  Nja, knappast så att fiskebranschen är hårdast drabbad av detta, en hel del leverantörer kräver att man har fysisk butik för att kunna möta olika kunders behov. Näthandel är helt enkelt en del av utvecklingen på gott och ont. Elektronikbranschen har förmodligen varit hårdast "drabbad" och farhågorna många. Men nätjättar som t.ex. netonnet har insett värdet av butiker och gått "omvänd" väg - behovet av butiker kommer alltid att finnas.

Sedan tycker jag att du förringar både fiskesnack och nätforum överhuvudtaget. Jag skulle vilja säga att det ALDRIG har varit så bra att handla prylar som nu, om man vill söka information - Istället för att stå helt i (den seriösa eller oseriösa) säljarens våld, har man idag en nästan outtömlig källa till information på nätet som man INTE hade för bara något decennium sedan.

Näthandel kommer att vara ett ökande fenomen. Detta ger folk, även i glesbygd, möjlighet att både driva handel, att handla och få svar på frågor om produkter. Jag tror den drivs bäst tillsammans med en fysisk butik för att möta även kundgruppen som vill ha just denna kontakt.
                  Senast ändrad av Beten.nu; 2011-02-17, 20:56.

Kommentera

Ursprungligen postat av Humlan92 Visa inlägg
                    Nja, knappast så att fiskebranschen är hårdast drabbad av detta, en hel del leverantörer kräver att man har fysisk butik för att kunna möta olika kunders behov. Näthandel är helt enkelt en del av utvecklingen på gott och ont. Elektronikbranschen har förmodligen varit hårdast "drabbad" och farhågorna många. Men nätjättar som t.ex. netonnet har insett värdet av butiker och gått "omvänd" väg - behovet av butiker kommer alltid att finnas.

Sedan tycker jag att du förringar både fiskesnack och nätforum överhuvudtaget. Jag skulle vilja säga att det ALDRIG har varit så bra att handla prylar som nu, om man vill söka information - Istället för att stå helt i (den seriösa eller oseriösa) säljarens våld, har man idag en nästan outtömlig källa till information på nätet som man INTE hade för bara något decennium sedan.

Näthandel kommer att vara ett ökande fenomen. Detta ger folk, även i glesbygd, möjlighet att både driva handel, att handla och få svar på frågor om produkter. Jag tror den drivs bäst tillsammans med en fysisk butik för att möta även kundgruppen som vill ha just denna kontakt.
                    Svar på frågor?
                    Vilket telefonnummer har beten.nu? Jag kanske vill fråga något innan jag handlar.
                    Jag hittar inget telefonnummer till er. Ni har väl tid att svara på frågor om produkterna ni säljer eller?
                    Nej jag får fråga experterna här på Fiskesnack eftersom ni inte har råd med en telefonlinje.
                    Eller jag kanske skall komma och kolla på varorna ni har?
                    Vad har ni för adress där ni visar upp allt ni säljer?

Kommentera

Ursprungligen postat av fishyfishyfishyfish Visa inlägg
                      Svar på frågor?
                      Vilket telefonnummer har beten.nu? Jag kanske vill fråga något innan jag handlar.
                      Jag hittar inget telefonnummer till er. Ni har väl tid att svara på frågor om produkterna ni säljer eller?
                      Nej jag får fråga experterna här på Fiskesnack eftersom ni inte har råd med en telefonlinje.
                      Eller jag kanske skall komma och kolla på varorna ni har?
                      Vad har ni för adress där ni visar upp allt ni säljer?
                      Dållig dag eller?

Tycker beten.nu är kanon!!!!!
                      I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
                      Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Markusth, 2012-12-07, 15:48
                      5 svar
                      1 467 visningar