Handtag/lås liknande tracker/alumacraft - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Handtag/lås liknande tracker/alumacraft

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Handtag/lås liknande tracker/alumacraft

Hej
    Tänkte göra om lite i min quintrex 390 och då framförallt de lösa luckorna till stuvutrymmerna på kastdäcken!

Är nu på jakt efter sånna nedsänkta handtag/lås som det sitter i alla de "nya" fina sportfiskebåtarna men hittar dem ingenstans.

Visst måste det gå att köpa enbart dem?

Någon som vet vart man kan vända sig? Gärna i Sverige.

Skitfiske/ Fredrik

I varje butik som säljer båttillbehör. Watski, erlandsons, seasea, hjertmans för att nämna några. Finns ett 100-tal till. Eller är det en väldigt speciell modell. exakt som någon båtmärke har ? Då kan det bli svårt. Många tillverkare tar fram egna modeller som bara kan köpas hos dem som reservdel.
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Dyra som fasiken, i alla fall dem med lås.

Skall finnas på biltema också, men vete fasiken vad man ska söka på på deras hemsida.

Här hitta jag dock några halv billiga, vet inte hur bra dem är dock. http://www.seasea.se/Article.aspx?ArticleNo=2850
      Senast ändrad av Snöhäst; 2014-12-20, 10:12.
      Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

KALAS boy's!!
        Nä Exxet, inget speciellt märke, det är precis sådana som snöhäst länkade till på seasea.
        Huvudsaken är att dom är tämligen låga och "vridbara" för låsning av luckorna.
        Vette fan hur jag har kunnat snubbla förbi dessa, har ju varit inne på alla de stora båttillbehörsidorna på nätet men man är väl förmodligen en urusel detektiv!
        Thank's again boy's!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Adeteg Visa inlägg
          KALAS boy's!!
          Nä Exxet, inget speciellt märke, det är precis sådana som snöhäst länkade till på seasea.
          Huvudsaken är att dom är tämligen låga och "vridbara" för låsning av luckorna.
          Vette fan hur jag har kunnat snubbla förbi dessa, har ju varit inne på alla de stora båttillbehörsidorna på nätet men man är väl förmodligen en urusel detektiv!
          Thank's again boy's!!
          Använd RÄTT uttryck som Beslag generellt eller durkbeslag, luckbeslag så brukar det gå bättre. Försök inte söka på golv bara. Jag har länge undrat vad alla gör när dom ska fixa golvet (något som inte finns) i sin båt.
          Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Här e från biltema...

http://www.biltema.se/sv/Bat/Monteri...kbeslag-25398/

http://www.biltema.se/sv/Bat/Monteri...kbeslag-25507/
            I varje motgång finns ett frö till framgång.....

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av robban8899, 2020-07-29, 08:33
            5 svar
            1 488 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg nivv
            av nivv