Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Insight Genesis
Collapse
X
-
Jeg lastet bare opp filene en gang til. Jeg fikk en feilmelding om at filene fantes fra før, men de endte i SM uansett. Ellers kan du sikkert sende link på filene til support og be de åpne dem.Ursprungligen postat av Larsww Visa inläggFinns det något sätt att göra privata filer så dom kommer med i social?
Har en sjö jag gärna hade öppnat upp..
Lämna en kommentar:
-
Finns det något sätt att göra privata filer så dom kommer med i social?
Har en sjö jag gärna hade öppnat upp..
Lämna en kommentar:
-
??? Så då ska man bara vara på sjöar där ingen annan loggar..? Mina egna mergeingar täcker långt ifrån så mycket som den sociala mappenUrsprungligen postat av Peppe_e Visa inläggTänk även på att om ingen annan loggat sjön innan så behöver ni ju inte vänta på att social map ska uppdateras. Då är det ju bara att mergea era egna loggningar så är det klart....
Och även om jag la manken till skulle jag inte komma så här långt på flera år... Men det är klart OM så...
Har för övrigt loggat ett spår idag, gick snabbt att ladda upp, att mergea och märkt social map redan. Men ännu ingen uppdatering...
Lämna en kommentar:
-
Tänk även på att om ingen annan loggat sjön innan så behöver ni ju inte vänta på att social map ska uppdateras. Då är det ju bara att mergea era egna loggningar så är det klart....
Lämna en kommentar:
-
Samma sak med Mälaren, som jag väntar på. Senast uppdaterad 3/8. Så här lång tid mellan uppdateringarna brukar det inte ta.Ursprungligen postat av 2dojor Visa inläggJag roade mig med att kolla runt på massor av sjöar i IG igår och jag tror faktiskt inte någon av dem jag tittade på var uppdaterad sedan 3/8.. Någon som vet hur det fungerar? Uppdateras kartorna regionvis? Jag förstår om de har hög belastning just nu, men 10 dagar mellan uppdateringarna känns väl lite drygt va? Å andra sidan har mina senaste loggningar fått status på social Maps på ca 2 dygn vilket ju är helt ok!
Lämna en kommentar:
-
Ska ut snart o då ska jag fylla ett par hål på social map. Så kanske de blir lite mer motiverade...
Lämna en kommentar:
-
Sövdesjön i Skåne. Laddade upp ett par småfiler idag också, får se hur lång tid det tar. IG skriver väl fem arbetsdagar?
Lämna en kommentar:
-
Vilken sjö då? Möckeln vid Karlskoga har som sagt inte uppdaterats sedan 3 augusti... Jag tror den kom upp som social map dagen efter jag laddat upp den, men sedan har alltså inget hänt!Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inläggDet sköter IG. Du laddar upp kartan till IG och kan därefter direkt se det du loggat som karta i datorn. Sedan dröjer det ett tag innan IG godkänt den som socialmap och då är din loggning helt enkelt en del av kartan över din sjö. Du behöver alltså inte pussla ihop något själv. I alla fall inte till socialmaps, vet inte hur det är med privata kartor. Jag har bara laddat upp ett par gånger hittills. Laddade upp ett par filer i lördags och igår var social map uppdaterad.
Lämna en kommentar:
-
Det sköter IG. Du laddar upp kartan till IG och kan därefter direkt se det du loggat som karta i datorn. Sedan dröjer det ett tag innan IG godkänt den som socialmap och då är din loggning helt enkelt en del av kartan över din sjö. Du behöver alltså inte pussla ihop något själv. I alla fall inte till socialmaps, vet inte hur det är med privata kartor. Jag har bara laddat upp ett par gånger hittills. Laddade upp ett par filer i lördags och igår var social map uppdaterad.Ursprungligen postat av masw1 Visa inläggTack för snabbt svar. Men hur kompletterar jag den karta som finns i socialmap med mina loggfiler.
Edit. Colibri var snabbare...
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till Ladda upp social map till Lowrance Eagleav FasslVet inte om jag är dålig på att leta men jag hittar inget om att ladda upp social maps i manualen....3 Foton
-
Kanal: Elektronik
2026-01-19, 15:14 -
-
av Miller_timeBlev ett nytt lod och med det en 3-in-1 givare som ska monteras.
Velar lite mellan dessa...1 Foto-
2025-04-07, 20:45 -
-
av NewbornSom rubriken lyder, var ska jag sätta givaren till ekolodet på akterspegeln?
Det är en Ryds 510...1 Foto-
2025-04-08, 11:59 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Miller_time, 2025-03-23, 16:17
|
2 svar
197 visningar