Ursprungligen postat av biohazard
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vexilar Sonarphone ekolod tråden
Collapse
X
-
Jaha, de var ju trist, försöker undvika deras produkter, tror sambon blir sne om jag tar hennes ut på vattnet annars hade ju en xperia z tablet blivit rätt bra val.Ursprungligen postat av Jefvelberg Visa inläggDet verkar så:-( just nu iallafall. Är ju i nåt slags teststadie.
Kommentera
-
Drog ner vexilars app, demon såg riktigt bra ut på paddan, om än jävligt simpel. Vilken navionics-app är det man ska ha? Finns ju massa olika.Ursprungligen postat av Jefvelberg Visa inläggDoc. om du äger en surfplatta kan du ju ladda ner appen och köra demo, då ser du om det är pixligt. Jag har inte testat, bara kört yuppienallen.
Edit:
Laddade ner Navionics HD Europe på min tablet (tack gud att man har android och kan ladda ner det gratis för att testa innan man faktiskt har skaffat sp200) och det ser riktigt grymt ut. Har SonarCharts som alternativ och det funkar, men finns inget alternativ för att få upp vexilar-appen samtidigt. Kan det vara så att det endast fungerar när man faktiskt har en sp200 inkopplad och inte med demon?Senast ändrad av Doc.; 2014-12-11, 18:41.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Team Colibri Visa inläggSå vidt jeg vet er Android-appen enda ikke i stand til å kombinere Navionics og Vexilar slik den er på IOS Kaveh. Ta det med en klype salt, jeg har ikke Android, men det er det som står på Facebooksiden til Navionics Skandinavia for øyeblikket.Är det alltså nåt i android-programvaran som hindrar att navionics + sonarphone inte kan fungera?Ursprungligen postat av Birger Jarl Visa inläggHar inte dom flesta nya Android plattorna funktion så att man kan ha två appar igång samtidigt med splitt-screen?
Eller är det bara som vanligt att fräna appar släpps till iphone först och att en ska hoppas att funktionen kommer till Android så småningom? Om ett år eller tre.Senast ändrad av Jefvelberg; 2014-12-11, 22:40.
Kommentera
-
Det jag menade med detta var att man i början inte behöver den nya navionics appen, utan att man kan köra den gamla och vexilar appen samtidig. Fast då kan man väl inte spara data och lasta upp och det är ju lite tråkigtUrsprungligen postat av Birger Jarl Visa inläggHar inte dom flesta nya Android plattorna funktion så att man kan ha två appar igång samtidigt med splitt-screen?
Kommentera
-
Navionics uppdatering för splitscreen med vexilars sonarphone släpptes i mitten av augusti för iOS, då meddelade man också att motsvarigheten till android skulle släppas vid ett senare tillfälle. Det har inte sagts när men jag har svårt att tro att det kommer dröja alltför lång tid.
Kommentera
-
Skrev till Navionics och frågade när de kan tänka sig att android-updaten kommer för navionics-sonarphone-kompatibilitet, fick detta svar:
"We are working diligently on providing updates to our Apps for Android users, as well. A number of new updates are in the works for these Apps. Currently we do not have a specific frame time available, so keep following us here for the latest news!"
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Miller_timeBlev ett nytt lod och med det en 3-in-1 givare som ska monteras.
Velar lite mellan dessa...1 Foto-
Kanal: Elektronik
2025-04-07, 20:45 -
-
av NewbornSom rubriken lyder, var ska jag sätta givaren till ekolodet på akterspegeln?
Det är en Ryds 510...1 Foto-
Kanal: Elektronik
2025-04-08, 11:59 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Siks, 2024-02-03, 20:09
|
72 svar
6 112 visningar