Hur koppla in extra förbrukningsbatteri? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur koppla in extra förbrukningsbatteri?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Den pryl du startade med är också automatisk. Brytaren i schemat är en (over ride function) alltså du kan manuellt koppla förbi den automatiska frånskiljaren i tex nödläge som det står, och det kan ju va bra å ha. Det är så jag tolkar beskrivningen precis som jag gissade tidigare. Men Vi blir bara inte riktigt klok på den exakta funktionen. Men hur fick du tippset att köpa den? För jag gissar att du redan gjort så.

Som Lejestrand säger är det isolator mode du ska ha. Jag gissar att protector mode drar från båda till ett visst värde vilket inte anges vilket värde det är eller om det är ställbart, varpå startbatterit frånskiljs automatiskt. Har du köpt den så koppla in. Det är lätt att mäta med ett instrument sedan att de 2 batterierna är separerade. Och jag skulle bli förvånad om den inte funkar så som vi antar att den gör. Gör den inte det ser jag inte ens vitsen med att tillverka den.
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Tack för era svar, jag kollpar in och mäter

Mvh Coffe

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av badpitt, 2013-08-26, 12:15
      1 020 svar
      128 400 visningar