Trimplansautomatik - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Trimplansautomatik

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Trimplansautomatik

    Hej.
    Är sugen på att montera automatisk trimplansreglering på min Buster XL. Jag har Lenco trimplan på båten, och den jag är sugen på är dom som jag länkar till.
    Har inga problem med å få båten i plan, det är mera å rätta upp båten vid sidosjö och vind. Hoppas det är någon som har dom som jag länkar till eller andra typer som vill dela med sig av sina synpunkter och hur det funkar i praktiken vid sidosjö och vind.
    Tackar på förhand för alla svar.

    ACS RP Automatisk Trimplanspanel från Hjertmans. Snabb leverans – Tio butiker och webbshop – Bra priser. ACS RP - Automatisk trimplanspanel Passar alla elektriska och hydrauliska trimplan. Stabiliserar båten automatiskt. Med minne, trimplanen går tillbaks till senaste läge vid uppstart. Stabiliserar båten i längd och sidled. Tar även upp båten snabbare i plan.

  • #2
    Hej
    Är det verkligen ingen som har några synpunkter på hur trimplansautomatiken fungerar.

    Kommentera


    • #3
      Prova med ett forum som först och främst diskuterar båtfrågor, så kanske du får fler och bättre svar...

      Kommentera


      • #4
        eller i nån förbaskad grupp i ansiktsboken...
        Never let your memories be greater then your dreams...

        I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av Troll1 Visa inlägg
          Hej.
          Är sugen på att montera automatisk trimplansreglering på min Buster XL. Jag har Lenco trimplan på båten, och den jag är sugen på är dom som jag länkar till.
          Har inga problem med å få båten i plan, det är mera å rätta upp båten vid sidosjö och vind. Hoppas det är någon som har dom som jag länkar till eller andra typer som vill dela med sig av sina synpunkter och hur det funkar i praktiken vid sidosjö och vind.
          Tackar på förhand för alla svar.
          Se om du hittar några tips här...https://www.youtube.com/watch?v=6dL4YFZ7Fkk....

          Jag har själv en Buster Magnum som fungerat problemfritt utan trimplan i massor av år....

          Old Firehand
          Leif Engström

          Kommentera


          • #6
            Hej
            Tack ändå, gott å höra att du är nöjd med din Buster Old Firehand, det är jag också.

            Kommentera


            • #7
              Jag har en monterad på en Vator 17, och den ökar stabiliteten i sidvind och vid ojämn belastning tex när man flyttar sig från sida till sida. Steget upp till planing blir mindre markerat. Den funkar bra tycker jag.

              Kommentera


              • #8
                Vad bra, gott att höra. Ja det är jo vid sidovind och sidosjö som jag vill ha stabilare båt. Det får bli en sådan till sommaren. Tack för hjälpen.

                Kommentera

                Foton

                Collapse

                Relaterat

                Collapse

                Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av Rospigg, 2009-05-24, 09:40
                1 216 svar
                156 010 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg HenkeW
                av HenkeW
                 
                Startad av ABergstrom, 2015-03-27, 13:17
                12 svar
                2 698 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Piscantur stercore  
                Startad av SportAE, 2022-06-25, 13:51
                27 svar
                1 965 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg gabbu
                av gabbu
                 
                Startad av Wahlin, 2023-04-12, 19:17
                2 svar
                487 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg profilnamnet  
                Startad av DavidFelmeri, 2023-04-28, 20:23
                2 svar
                353 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Old Firehand  
                Arbetar...
                X