Ursprungligen postat av Mackan4
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Haswing Cayman Helmsman GPS frontmonterad elmotor - Recensioner och montering
Collapse
X
-
Jag själv har inte testat den, men efter mycket YouTube tittande hittade jag denna video från Finland, där man visar ankringen i 8-14m/s, jag vet inte hur samma båt hade betett sig med en Motorguide eller Minn Kota, men jag tycker det ser väldigt bra ut.
-
Någon som har version 1.05 (den senaste antar jag) och som har hunnit hårdtesta den? Tänker om det är värt att köpa en sådan eller om den funkar sisådär med ankringen via fjärr osv. Det är ju ändå halva priset jämfört med en kota
Skitfiske!
Lämna en kommentar:
-
Jag köpte den senaste versionen från drev på black friday och har hunnit köra ett par pass nu.
Känns robust och ankringen har fungerat väldigt bra än så länge.
Sprinten för snabbfästet var något för litet så det finns lite glapp där även om själva snabbfäste sitter som berget. Lösningen är att dra på lite eltejp på sprinten så funkar det kanon
Lämna en kommentar:
-
joens din rabattkod "JJ" fungerar inte längre
Hur som, jag kommer beställa en version 1.5 från danska butiken aquarib, de lämnar dessutom 24mån garanti mot drev.se som bara lämnar 12 månader, och de säljer version 1.4.
Min nya båt som jag beställt från mojoboats kommer nog inte förens i Augusti, så det dröjer innan jag återkommer med vad jag tycker om den. Men jag handlar nu, gissar att priserna kommer gå upp här under sommaren pga av världsläget.
Lämna en kommentar:
-
Följer tråden med stort intresse, är också i tagen att köpa en motor, och man undrar ju om man gör bort sig med att köpa denna "billiga".
Lämna en kommentar:
-
Någon som har en uppdatering kring funktionerna?
Fungerar denna motor som önskat och rekommenderas till köp eller är den fortfarande inte helt 100?
Såg att 1.04-modellen man kan köpa nu för 8495:- och skall ha ankringsfunktion via fjärren vilket låter toppen.
Senast ändrad av tobs; 2022-02-24, 14:13.
Lämna en kommentar:
-
Det är som ToröRS säger. Tyvärr. Men det är inte så att dom inte vill kunna, mer Haswing som inte är klara. Så det är ju bra att dom inte säljer en halvklar produkt.Ursprungligen postat av ToröRS Visa inlägg
Ok, får hålla utkik då helt enkelt.
joens Har du hört något om den nya modellen och om drev.se kommer få in den framöver? Btw, snyggt jobbat med all info om elmotorn!
Lämna en kommentar:
-
Mailade drev.se angående den nya modellen med ankring på fjärren. De kommer troligtvis sälja den men det kan dröja minst 2 år(!!!) innan den är tillgänglig. Så jag antar att det får bli en 1.03 för mig med. Majoriteten här verkar ju vara nöjda iaf.
Lämna en kommentar:
-
Ok, får hålla utkik då helt enkelt.Ursprungligen postat av Hålan Visa inlägg
joens Har du hört något om den nya modellen och om drev.se kommer få in den framöver? Btw, snyggt jobbat med all info om elmotorn!
Lämna en kommentar:
-
På tillverkarens hemsidaUrsprungligen postat av ToröRS Visa inlägg
Var såg du detta? Efter att ha läst igenom hela tråden så tänkte jag skaffa version 1.03. Men om det är en ny på g med spot lock i fjärren så är ju det mer intressant!
Men vad jag hört så är alla som är på väg in i Sverige redan förbokade. Så kan ta tid att få tag i den
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av p3pp3, 2008-01-24, 10:25
|
31 svar
23 402 visningar