Respo båttrailer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Respo båttrailer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Det beror ju helt till vad man ska ha den till.
    Åker man land och rike runt så är den inget att ha men ska man bara lägga i båten å¨våren och ta upp den till hösten så håller den säkert i 20 år utan service.

Kommentera

hmmm...då kanske en vanlig båtvagn blir både billigare och mer passande...
      Never let your memories be greater then your dreams...

I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...

Kommentera

Man kan se gummikölrullar som förbrukningsvara om man har en Quintrex eller annan alubåt med vass köl, men byte till nyion- eller polyuretanrullar hjälper. På min trailer gick bakersta kölrullen mitt itu inom ett par år, men efter att jag bytte till nya blå i nylon(tror jag de är) så har de hittils hållit.

Kommentera

Har man alubåt får man plastrullar med om man säger till, fick jag utan kostnad och de håller än med min Quintrex..
          Gå med i facebookgruppen: Humminbird & Minn Kota Sverige (nu med över 1600 medlemmar).

Kommentera

Så här gjorde jag iaf...
            Det är de två triangelformade gavlarna jag låtit svetsa dit. Gavlarna fungerar som konsoler och vilar mot fyrkantsbalken under. Tidigare hängde "vaggan" i luften och sitter bultad med 2 bultar i överkant på balken.

Click image for larger version

Name:	rsz_vagga.jpg
Views:	1
Size:	277,8 KB
ID:	1772958

Kommentera

Respos minsting inom 80-båttrailer har under 2015 gått genom flera förändringar och fått ett annat utseende. "Jake" som modellen hette var och är mycket populär och omtyckt. Vi har noga följt kundresponsen och utvecklat både användarvänligheten och funktioner på vagnen. Angående Båt och Trailer i Stockhom ab dock..

Respo har gått ut med ett pressmeddelande

PRESSMEDDELANDE- TILLKÄNNAGIVANDE
              Till vem som berörs
              Från och med 26. augusti 2015 har samarbetet mellan Respo Haagised AS och Båt ja Trailer i Stockholm AB avslutats och alla rättigheter för import/återförsäljning är ogiltiga. Alla produkter som Båt & Trailer i Stockholm AB saluför under Respo varumärken, må eller må inte vara tillverkade av Respo Haagised AS.
              Under många dokumenterade fall, registrerade 2014 och 2015, har Båt & Trailer i Stockholm AB marknadsfört och sålt lågkvalitativa kopior under Respo varumärke och vi rekommenderar starkt alla kunder som har eller ska köpa Respo produkter från Båt & Trailer i Stockholm AB att verifiera Respo produkters äkthet genom att skicka in ramnummer (VIN nr) eller serienummer som är graverad i ramen, till oss.

Med vänliga hälsningar
              Respo Haagised AS

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av mrfisker, 2025-05-29, 07:05
              4 svar
              441 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg mrfisker  
              Arbetar...
              X