Seeking Steelhead - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Seeking Steelhead

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Seeking Steelhead

Vaknar och kan inte somna om, går upp för att koka lite te, sätter mig framför datorn och så hittar man det här.
    Härligt att se flugfiske från tidigt 1900-tal.

...och så hittar man även dessa filmer. Jäklar vad sugen man blir på att ta fluggrejerna och åka till amerika.

Senast ändrad av Haspelmannen; 2012-09-18, 00:29.

Farligt det där med att gå upp och sätta sig vid datorn! Har självt gjort det några gånger. Ska kolla de här rullarna i morgon. Har sjunkit in i strategi data spelet Shougun total war 2 så att jag har suttit uppe allt för länge. Nu har man ett grus tag i ögonen och gäspar frekvent. Hoppas att du kan somna om nu då? Såg att du var aktiv här just nu.
    Senast ändrad av Jock Scott; 2012-09-18, 00:40.
    What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

shogun säger du heheheheee........ja de förra strategi spelen i totalwar serien piskade man igenom förut, har inte hunnit sätta mig ner o spela shogun än. Tok för lite tid över sen lillen kom och bindandet satte igång.
      FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
      SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Jo, i synnerhet Shogun 2 är tids krävande eftersom man har fullt upp med att inte bara erövra andra län utan måste se till ekonomin och diplomatin i ännu högre grad än tidigare. + att spelets AI gör att dator motståndaren är betydligt smartare än i de tidigare Total war spelen. ( Jag spelar inte on line ). T.om på den lättaste nivån så har man fullt upp att göra.

Men jag spelar normalt bara en timme eller 2, när jag inte har bättre för mig.

Och har man småttingar? Så blir det svårt att hinna med att spela speciellt mycket. Och då får man ju även vara glad att man kommer ut och fiskar litet då och då iaf.

Justa rullar de du lade upp.
        Senast ändrad av Jock Scott; 2012-09-18, 10:32.
        What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
        0 svar
        150 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Jimmykay  
        Arbetar...
        X