Lämnar forumet. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lämnar forumet.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Abumatic220
    replied
    Glöm inte att vi gillar dig Göran! Skitfiske!

Lämna en kommentar:

• Peje
    replied
    Göran, Du är väl värd en paus ! Med mer än 550 inlägg inom ämnet flugfiske och annat + tusentals svar och råd , förstår jag , att Du kan drabbas av SKRIVKRAMP.

Men glöm inte att otack är världens lön!

Så kom igen till våren!

Lämna en kommentar:

• Sir Fish-a-lot
    replied
    Göran, du är värd en paus! Dina inlägg har alltid varit lärorika och trevliga men jag har full förståelse för att du känner dig som en ”one man army” inom flugfiskedelen.
    Kom bara tillbaka till våren.

Flugfiske skrivs det inte mycket om och mete är inte heller någon stark sektion på Fiskesnack längre.

Tur att jag tagit upp spinnfisket och blivit multifrälst...

Lämna en kommentar:

• wiloboken
    replied
    Har haft mycket hjälp av dig! Sådana som du behövs för oss andra.
    Kom gärna tillbaka när du har fått tillbaka gnistan. Mvh Ingemar

Lämna en kommentar:

• Kimmen
    replied
    Läst mycket bra du skrivit genom åren!

Hoppas du använder tiden till Flugfiske nu :-)

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    Tack för tips och råd

Lämna en kommentar:

• Red Tag
    replied
    Det var väldigt sorgligt att höra. Kommer verkligen att sakna dina inlägg, Tack för all din kunskap och historier från livet som du delat med dig av! Din passion för flugfiske, musik,gitarrspel, mm , har engagerat mig att vara med på detta forumet. Hoppas vi ses vid Björkadammen någon gång isommar eller varför inte på något annat forum.
    Senast ändrad av Red Tag; 2017-11-30, 18:16.

Lämna en kommentar:

• Abramis Brama
    replied
    Jag flugfiskar inte heller men ser att du ständigt bidrar och hjälper de som är nya inom flugfisket. Hoppas att du snart är tillbaka!

Lämna en kommentar:

• uffe62
    replied
    Du kommer att vara saknad på fler ställen än bara flugfiskesektionen, Vem ska vi tjöta spel och musik med nu??

Ha det så gott nu och hoppas du får en god fortsättning utan oss

Lämna en kommentar:

• Sälstryparn
    replied
    Ursprungligen postat av Jock Scott Visa inlägg
    Hej!

Jag drar mig ur forumet nu och på obestämd tid. Känner att jag har gjort mitt här efter mer än 8 år. Och har inte mycket mer vettigt att bidra med längre.

Dessutom, så har flugfiske sektionen mer eller mindre gått i träda sedan våren mycket tråkigt nog. Hoppas att det dyker upp folk som kan sätta fart på den regelbundet snart igen.

Och jag känner också att jag kanske har brett ut mig allt för mycket på denna sektion den sista tiden? Och kanske snarare har blivit en belastning än en tillgång på denna forum sektion under den sista tiden.

Så ha det så gott allihop och skitfiske på er i framtiden!
    Du har definitivt inte varit någon belastning , tvärtom tror jag att många flugfiskare har njutit av dina inlägg .

Jag har åtminstone gjort det fast flugfiske inte är mitt intresse utan barnbarnets .

Genom att följa dina tips och råd har mitt barnbarn fått över 50 lagliga öringar på hembundna flugor i år , med en topp på dryga 3 kilo , dessutom har han fått harr , id , stäm , abborre , röding och regnbåge på sina flugor .

Du har mycket att vara stolt över
    Senast ändrad av Sälstryparn; 2017-11-30, 16:02.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Jimmykay, 2025-05-21, 06:22
0 svar
159 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Jimmykay  
Arbetar...
X