Re: Flugfiske??
Väntar du till i vår så kommer det ett set ungefär i samma Prisklass som loopet. Paketet kommer innehålla ett spö som är en kombination av Strömsländan Lyx, SS, soft series och, III. Jag har själv provat spö och måste erkänna att jag gärna vill ha spöet får se i vår sen om jag tar mig råd att köpa det till sommaren. Rullen du får med är någon typ av Järnrulle som är ganksa tung men passar bra på spöet endå.
Fly Fisherman kommer bland annat börja sälja det + en del andra butiker. Så tror jag även du får 15% rabbat om du går med i deras klubb du skriver bara din mail på en lapp så får du erbjudande via mial sen är det tänkt. Om ni nu undrar varför jag vet lite så har jag praktikplats på Fly fisherman.
Originally posted by JJJ78
Jag hade tänkt mig att börja flugfiska till våren...
Är det nån som har bra tips på vilken utrustning jag skall köpa?
Det behöver inte vara några värsting prylar!
Vad är det jag skall tänka på när jag nu skall köpa spö och rulle mm???
Vilken klass är bäst lämpat för nybörjare??
Kommer väl att fiska mest regnbåge och öring!
Jag hade tänkt mig att börja flugfiska till våren...
Är det nån som har bra tips på vilken utrustning jag skall köpa?
Det behöver inte vara några värsting prylar!
Vad är det jag skall tänka på när jag nu skall köpa spö och rulle mm???
Vilken klass är bäst lämpat för nybörjare??
Kommer väl att fiska mest regnbåge och öring!

Fly Fisherman kommer bland annat börja sälja det + en del andra butiker. Så tror jag även du får 15% rabbat om du går med i deras klubb du skriver bara din mail på en lapp så får du erbjudande via mial sen är det tänkt. Om ni nu undrar varför jag vet lite så har jag praktikplats på Fly fisherman.
Kommentera