Jag ska snart börja flugfiska och jag undrar vilket av ovanstående set som är mest prisvärt att köpa??
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Loop adventure kit Vs. Vision intro kit
Collapse
X
-
Jag har testat båda(klass 5-6) seten grundligt å kan väl säga att BÅDA är mycket prisvärda!
När jag köpte mitt LOOP set så hade jag tur att få ett Black Line istället för Adventure line. De ser likadana ut men jag vet inte skillnaden tyvärr) Hursomhellst vart jag skitnöjd. Mycket bra spöoch rulle. (Kom ihåg att ALLTID lossa på bromsen efter avslutat fiske annars riskerar du få sättningar i broms kuddarna)
Du får en bättre lina i Vision setet å spöt är ett bra lättkastat med ok ryggrad.
Anledningen att jag valde LOOP är att jag föll för konceptet å resten av deras produkter... :-)
Du kommer bli nöjd oavsett val! Lycka till!!!
-
tja jag har ett loop adventure och ett ron thompson vilken rulle får du till loop stet får du en vanilg grafit rulle så kan du gott köpa setet gillar itne grafit rullen jätte mkt men den funkar.
man får ända inte så mkt fisk i början så man sliter itne ut rullen precis. jag andvände rullen innan men har köpt en okuma magnitude rulle skit bra!!!
Kommentera
-
Jaja. Jag vet att jag inte är helt korrekt hela tiden men du kan fan inte säga att mitt inlägg är svårare att förstå än vibrax.
"Inte för att vara elak, men lägg gärna in ditt inlägg i Word först, så att du kan få stavningskontroll, och ibland även kontroll av meningsuppbyggnad."
Bättre så?Matpaus? Fisken kan ju finnas i nästa kast!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av -martin-Tänkte lära mig att kasta med flugspö så jag är redo när strömmarna öppnar igen nästa sommar. Fick ett...2 Foton
-
Kanal: Flugfiske - Allmänt
2024-09-06, 22:59 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av -martin-, 2024-09-06, 22:59
|
2 svar
312 visningar
0 gillar