prova vadarna och se om der är skllnad på dom. Testa och gå ner på knän, på huk osv typ rörelser man kan tänka sig göra ute i vattnet. Tycker att mina loop vadare har nästan för tight passform i vissa lägen. Kura ser lite slappare och vida ut.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vadare?
Collapse
X
-
FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös
Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/
-
Ursprungligen postat av mraxan Visa inläggÄven jag har beslut ångest ang vadare
Var och kollade på Vision Kura idag med skor, det kittet går på ca 3300kr. Bredvid dessa hängde Vision Keeper och hade en prislapp på 1995kr.
Nu till min fråga, är det värt att lägga de extra pengarna för Kura? Kura har ju svetsade sömmar och har även fickor vilket Keeper inte har.
Guideline har ju också bra priser på sina kit, men har inte vågat att kolla på dem så mycket då jag läste mycket skit om dem.
Jag sparade en del pengar på att köpa mina flugfiske set nu under Älvsjömässan förförra veckan (handlade av Huntyard&Berras), plus att jag fick lite bättre grejer än räknat dessutom, bland annat en bättre flugrulle. Jag räknade på det i efterhand och hamnade på omkring 28% i rabatt. Ju mer man köper desto mer rabatt såklart
Så mitt tips är att vänta till mässan. Dessutom rear många butiker ut sortimentet via webb-butikerna just under mässan, bara för att slippa en förlust-helg på hemmaplan hehe. Så, om inte du ska till Jönköping så kan du hur som helst reka runt på nätet den helgen, eller be någon polare handla åt dig på mässan.Mina fiskepass på FishBrain (from. 2012-10-17): http://www.fishbrain.com/GaddMartin
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Brobaits Thomas, 2024-06-28, 09:34
|
7 svar
427 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()