Ja, Venus verkar ju vara ett grymt spö men då flyttar man ju priset upp lite med tanke på att dady spöt kan man köpa ett helt set för 3200 på fishline. Itt pike teaser tyckte han ju också om men jag vill inte ha ett 2delat spö då jag skall ha med mig det när vi åker på semester med familjen (då är ju utrymmet något begränsat för fiske grejer).
Men ni som har "gäddspön" tycker ni att det är värt prisskillnaden att satsa så pass mycket som Venus med rulle och lina mm skulle kosta gentemot dady eller liknande set.
Jag kan tillägga att gäddfisket inte är mitt förstavals fiske (det är Hö), så detta skall mest användas på semester osv.
Mvh Ronnie
Men ni som har "gäddspön" tycker ni att det är värt prisskillnaden att satsa så pass mycket som Venus med rulle och lina mm skulle kosta gentemot dady eller liknande set.
Jag kan tillägga att gäddfisket inte är mitt förstavals fiske (det är Hö), så detta skall mest användas på semester osv.
Mvh Ronnie
Det gör jag med. Det är bara det att kan man komma över Guideline prylar billigare? Så är det ju det den vettigaste vägen att gå. Tycker Guideline och Vision är väldigt lika när det kommer till kvalitet över hela produktions linjen.
Kommentera