Sameo classic - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Sameo classic

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag köpte själv flugutrustning nyligen. Ringde runt till lite olika butiker och diskuterade med dem för att hitta något som skulle passa mig. Sen sökte jag så mycket info jag kunde för att hitta rätt. Valet föll tillslut på sameo kitet. Nu under rean blev det klart billigast. Innan låg alla i samma prisklass.
    Är man nybörjare och inte har något innan och samtidigt inte vill köpa något billigt set som man får byta ut senare då tycker jag sameo är super. Allt man behöver för att börja finns med.
    Det är ju en del saker utöver spö och rulle som behövs och det kostar ju lite också.

Kommentera

Ursprungligen postat av Guideline Visa inlägg
      Spöt reklamerades och köparen är tydligen mycket nöjd med nya Guidelinespöt. Tycker inte att ett dåligt korkhandtag inte skrämmer, hade det varit fler som varit missnöjda hade det varit en annan sak. Dom GL-spön jag tittat på inklusive mitt eget så tycker jag att GL har myket fina korkhandtag.
      Det finns betydligt dyrare spön med sämre kork.
      Ja, man får väl hoppas korken var bättre på fariot. Ja, det finns många spön av olika märken som har kassa handtag, trots att de kostar en del. Kan ju vara riktigt störigt, med en rejäl krater under någon fingertopp

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av Davbos, 2025-02-05, 13:05
      8 svar
      536 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg Classe69  
      Startad av Jag, Sture, 2025-02-28, 19:53
      3 svar
      572 visningar
      0 gillar