Teknik i Norge - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Teknik i Norge

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

När vi var där i juli förra året så var det ute vid fyren som bästa fisket var..

Åker du dit med Fiskebussen?

Kommentera

Ursprungligen postat av Lordenek Visa inlägg
      När vi var där i juli förra året så var det ute vid fyren som bästa fisket var..

Åker du dit med Fiskebussen?
      Nej vi åker egen bil dit.
      Lite långt bara så det är ju inte så jättekul.
      Vi hade väl också bäst fiske utåt fyren, fast det förutsätter ju bra väder.
      Ola

Kommentera

Jo jag skulle inte vilja ligga där om det blåser, vi var även ut söder om campen, fanns en hel del toppar där som var väl utmärkta på sjökortet, våran båt hade ingen större tur där men jag vet att andra som var med på resan drog mycket vid dessa toppar.

Lessnar ni på att köra själva så är Fiskebussen ett tänkvärt alternativ, fick låna bra båtar, fick sitta och sova hela vägen upp, maten var helt ok husmanskost, lägenheterna var ok.

Bor ni på själva campen och hyr båtarna som hör till den eller har ni ordnat det på annat sätt?

Kommentera

Vi bokar både boende & båt med Din Tur.

Fiskebussen verkar väldigt bra men åker man med familjen så är det lite roligare att åka själva.
          Ola

Kommentera

Jo det kan jag förstå, när jag frågade sambon om hon skulle följa med så blev jag rejält utskrattad. Hon undrade till och med om jag slagit i huvudet som trodde nåt sånt nånsin skulle ske. Var mest glad att jag åkte så hon fick lite lugn och ro...;P
            Det jag saknade mest på bussresan var att få stanna där vyerna var som bäst i fjällmassiven och fota lite, var helt salig på vissa partier av färden.

Kommentera

Ursprungligen postat av Lordenek Visa inlägg
              Jo det kan jag förstå, när jag frågade sambon om hon skulle följa med så blev jag rejält utskrattad. Hon undrade till och med om jag slagit i huvudet som trodde nåt sånt nånsin skulle ske. Var mest glad att jag åkte så hon fick lite lugn och ro...;P
              Det jag saknade mest på bussresan var att få stanna där vyerna var som bäst i fjällmassiven och fota lite, var helt salig på vissa partier av färden.
              I slutänden så vet du att det är du som skrattar åt sambon som missar ett sånt äventyr.
              Ola

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av Gäddgubben, 2017-03-02, 10:34
              5 svar
              942 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg davidmartin  
              Startad av Kaell, 2025-01-21, 19:15
              4 svar
              724 visningar
              0 gillar