Fox Warrior - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fox Warrior

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fox Warrior

    Ny innen karpmete, vurderer å kjøpe meg tre stk av disse spøn. Noen som har kommentarer eller evt andre forslag inn samme prisklass ca 1000 per stk?

  • #2
    warrior spöna är ruskigt bra för sitt pris ! klart prisvärda...

    Kommentera


    • #3
      har 2st är riktigt nöjd me dom!
      Deluxe lures thats my work.

      Kommentera


      • #4
        Takk velger nok disse, Carp here I come... Takk for svar!!!

        Kommentera


        • #5
          Absolut ett av de bättre köp man kan göra i den prisklassen. Har själv 3st av dem som jag använder till karpfisket och även ål och gäddfiske. Jämfört med de Drennan spön som jag haft innan som kostar 3ggr så mer så föredrar jag Warriorspöna. Riktigt nöjd!

          Kommentera


          • #6
            Hoppar på en gammal tråd om ämnet...

            Jag köpte 2st Fox Warrior för 1200, vilket jag tror är ett bra pris. Bägge är 2.5lbs. Ni som har sådana, funkar de bra för gäddmete eller tycker ni de är för klena?

            Har inte tänkt att kasta iväg kilosmakrillar utan flötmetar med normalstora mörtar samt flötestrollar.

            /Martin

            Kommentera


            • #7
              Jag har 2 st 2.5lbs och för mig har det fungerat utan problem. Använder själv "normalstora" mörtar och löjor som bete.

              Kommentera


              • #8
                Jeg har også et par Warrior 2,5 lb stenger. Og de fungerer utmerket til Gjeddefiske. Tror man skal leite lenge etter stenger som gir deg så mye for pengene!
                Min Artsliste

                Blogg: http://www.raamundsen.net

                Kommentera


                • #9
                  Fox warrior

                  Jag undrar om någon här som har fox warrior i 3.00Ibs? hade tänkt att köpa dom till mitt framtida karpfiske och sutarfiske och undrar då om de klarar av att kasta en fullmatad method feeder eftersom jag kommer att köra hårt med just den tekniken.Men de skall också ha känsla kvar till drillningen. Någon här som kan svara på detta?

                  MVH Ricki lake
                  "För att samvaron med andra skall vara uthärdlig så krävs artighet.För att den skall bli angenäm så krävs dessutom alkohol"

                  Kommentera

                  Foton

                  Collapse

                  Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                  Relaterat

                  Collapse

                  Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
                  670 svar
                  50 010 visningar
                  1 gilla
                  Senaste inlägg efc__
                  av efc__
                   
                  Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
                  17 svar
                  1 843 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg JontaK
                  av JontaK
                   
                  Startad av efc__, 2025-07-14, 23:52
                  22 svar
                  466 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg efc__
                  av efc__
                   
                  Startad av Donkeykong, 2026-05-30, 11:52
                  3 svar
                  227 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Donkeykong  
                  Arbetar...
                  X