ska B-meta imorrn jag ska fiska från land (där isen har släppt) men jag undrar om tex små braxk och sånt har gått upp från djupen för det är ganska lång grunt elel rom man ska fiska från en pir.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Bottenmete efter Brax
Collapse
X
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
|
670 svar
50 028 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg
av efc__
2026-06-13, 13:39
|
||
|
Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
|
17 svar
1 843 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av JontaK
2025-10-21, 19:26
|
||
|
Startad av efc__, 2025-07-14, 23:52
|
22 svar
470 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av efc__
2025-07-22, 16:26
|
||
|
Startad av Donkeykong, 2026-05-30, 11:52
|
3 svar
231 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Donkeykong
2026-06-05, 22:11
|

Kommentera