Hej ! Någon som vett vad jag kan köpa en ny spö topp till mitt,triana space match medium action 15 ft ? Vore jätte tacksam om det var någon som vett var. mvh thomas
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
match spö
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av fisketokig Visa inläggHej ! Någon som vett vad jag kan köpa en ny spö topp till mitt,triana space match medium action 15 ft ? Vore jätte tacksam om det var någon som vett var. mvh thomas
Har du prövat att kontakta butiken du köpte den i? Eller leverantören direkt?
-
Athena fishing i Borlänge sålde Triana. Men jag tror de slutat ta in Triana eftersom de kommit i någon form av konflikt med varandra. Men om du hör av dig till mig kanske jag kan fixa en utländsk kontakt som kan leverera till dig. Vad heter spöt? Gammalt?Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
Thomas Larsson?
I vilket fall, gå till Metetorget.com och lägg in en annons på salutorget om att du vill köpa en topp. Dem modellen är såld i ett hyfsat stort antal. Eller kanske bättre att kontakta Athena direkt först. De har ju ett visst ansvar för det de importerat. De kan ha reservdelar på lager. Steg tre, hör av dig direkt till mig så skall jag se efter om jag kan hjälpa dig.Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
Sorry. Vet inte. Men jag tror att det står med på gula sidorna. Ligger i Borlänge numera.
Lycka till!Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
-
Varför kunde han inte? Eller ville de inte.... Hur gammalt är dit spö? Vet du det?
Skicka ett meddelande till mig så skall vi se om det går att leta upp något....Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
|
670 svar
50 056 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg