Ursprungligen postat av "Noyman"
Visa inlägg
Jag är verkligen ledsen att jag inte kunde kommentera mer i förra inlägget. Kompisarna ringde och jag var tvungen att köra direkt.
OK! då var det kanske det dummaste av mig att blanda mig i diskussionen ämne "Specimenkung" bland folk som vissa av dem inte ens vet vad Specimenfiske i själva grunden betyder. Dom blandar ihop Specimenfiske med turbåtar och det var därför jag hoppade in för att hitta ett majskorn jag med, precis som alla andra blinda hönor, men jag hittade aldrig nåt korn.
Folk tycker väl olika, uppfattar olika, ser olika, bedömer olika mm mm mm.
Så det gjorde väl jag också, det var kanske en felbedömning av mig så jag drar tillbaka det jag har påstått.
Du har helt rätt i, att du är bara en vanlig fiskeintresserad kille haft turen, nån gång, på rätt ställe och så vidare mm mm ja! just precis det, det samma hos mig också. Fy fan vilket sammanträffande?????
Skall inte behöva skriva mer, men bara vet att vissa fiskare har och vissa inte har förmåga att se och bedöma andra fiskare, utan ser bara sig själva, och vissa ser bättre andra än sig själva.
Så utav mina egna erfarenheter har jag den förmågan att lättare bedöma andra än mig själv, så just denna gången så gick det galet med min bedömning.
Vetefan! ändå funderar jag, gick det verkligen så galet att jag bedömde fel, eller jag vet inte jag var kanske trött när jag skrev inlägget, för jag fiskar väldigt mycket och sover lite. Hehehe! "Fiskar mycket" inga fiskar syns?????
Skitfiske.
Mihajlo.
Lämna en kommentar: