Stockholmns karpförening - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Stockholmns karpförening

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Stockholmns karpförening

Nu har de småländska karpmetarna gjort gemensam sak och startar en karpförening.

Finns det förutsättningar för en motsvarighet i Stockholm? Kanske en Södermanland/Upplands-förening?

Tyvärr är jag inte uppdaterad på hur karp-scenen ser ut i stan med omnejd. Vad tror ni andra?
    Mete framför allt!
    www.Metetorget.com

Som sagt har jag redan kollat upp med lite "kända" karpfreaks och de var väll med om de tog fart.
    Daniel Kangas kanske kunde fixa en internetsida för endamålet.
    Mailade med Sandström och pratade med Ragnarsson i SKK och de tyckte att man skulle göra de inom ramarna i SKK men de känns inte som de kommer någon vart så går vidare.
    Jag ska maila en kille som jag fick tips om är en bra "ledare" och har koll på mycket,jag återkommer efter de.

Jag har fått ett annat erbjudande så jag kommer haka på de tåget men jag kan hoppa på de här med eftersom jag endå har kollat upp lite.
    Mvh Jimpa
    Keep talking about me, You are just making me famous..
    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Skulle gärna se att det samma startades i Göteborg, nu finns ju bara Beach Boys som inte är öppen för alla karpmetare i staden, Skulle kunna behövas för att kunna skapa ännu fler vatten...
      På jakt efter 15+

Kommentera

Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
        Som sagt har jag redan kollat upp med lite "kända" karpfreaks och de var väll med om de tog fart.
        Daniel Kangas kanske kunde fixa en internetsida för endamålet.
        Mailade med Sandström och pratade med Ragnarsson i SKK och de tyckte att man skulle göra de inom ramarna i SKK men de känns inte som de kommer någon vart så går vidare.
        Jag ska maila en kille som jag fick tips om är en bra "ledare" och har koll på mycket,jag återkommer efter de.

Jag har fått ett annat erbjudande så jag kommer haka på de tåget men jag kan hoppa på de här med eftersom jag endå har kollat upp lite.
        Mvh Jimpa
        Jag vet inte hur, men du lyckas överträffa dig själv gång på gång tack för att du gav min kväll ett leende hahaha

Kommentera

Kalla det stockholms karpförening isåfall...

Jimmie: klart det ska vara i samarbete med skk, men ingen kommer att göra jobbet åt dig. Kör på nu! Sandström och Ragnarsson har fullt upp med sitt och gör mycket för skk...

Rassie: Beach boys är numera (eller snart) öppet för alla. Bara en liten medlemspeng ska in... ska kolla att det verkligen är på gång. Återkommer.
          Gädda, karp och sutare... all the way!

Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!

Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar

Kommentera

Ursprungligen postat av grindpalm Visa inlägg
            Kalla det stockholms karpförening isåfall...

Jimmie: klart det ska vara i samarbete med skk, men ingen kommer att göra jobbet åt dig. Kör på nu! Sandström och Ragnarsson har fullt upp med sitt och gör mycket för skk...

Rassie: Beach boys är numera (eller snart) öppet för alla. Bara en liten medlemspeng ska in... ska kolla att det verkligen är på gång. Återkommer.
            Skoj! Jag är gärna med isåfall
            På jakt efter 15+

Kommentera

Peggy & co: Hur går det för er där i fjollträsk? Får ni igång någon karpförening?

Kommentera

Ja hur går det för er. Någon som tar tag i saken?
                http://krillelundgren.blogspot.se/

Kommentera

Räkna inte med något. Alla är inte helt bekväma med varandra inom stockholms karpfiskekrets så jag tvivlar på att något allmänt kommer bli lyckat. Dela med sig av sina vatten som ni har tänkt er komer nog inte ens på frågan. Jag skulle aldrig dela med mig av visa ställen- just för att jag inte vill träffa på vem som helst där.
                  Jag tycker inte du är tillräckligt seriös, man ska vara seriös.

Kommentera

Ursprungligen postat av Kiwi Visa inlägg
                    Räkna inte med något. Alla är inte helt bekväma med varandra inom stockholms karpfiskekrets så jag tvivlar på att något allmänt kommer bli lyckat. Dela med sig av sina vatten som ni har tänkt er komer nog inte ens på frågan. Jag skulle aldrig dela med mig av visa ställen- just för att jag inte vill träffa på vem som helst där.
                    Aj då´. Illa!!
                    http://krillelundgren.blogspot.se/

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
                    697 svar
                    51 856 visningar
                    1 gilla