Prologic larm ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Prologic larm ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Cowboy
    replied
    Jag går och väntar på de nya larmen. Då jag hade de gamla och de la av för mig förra sommaren när jag låg ner i Härlanda Tjärn en hel vecka i regn. De nya säger ju Mads att de skall vara bättre var därför de gjort om dem. Så jag får nya larm då jag hade garanti kvar på mina. Så fort jag fått dem och kommit ut på ett pass så skall jag skriva vad jag tycker om dem.

Lämna en kommentar:

• Dimitri Hardorff
    replied
    Jag kender inte deres nyeste larmer, men deres gamle var inte bra.

Jag kan anbefale Delkims. De er af gennemført kvalitet efter min mening.

Lämna en kommentar:

• SpecimenHunter_Rasmus
    replied
    Har inte testat dessa larm, men som du säger så har deras gamla inte varit mycket att hurra för. Jag och mina kompisar körde 6 batmanlarm (se bild) och 2 recivers under 2007 och alla gick sönder efter ett par pass, till och med mitt gamla Ultimate larm håller långt bättre. De började med missljud och dålig funktion för att sedan ge upp nästan helt.

Jag själv skulle aldrig köpa Prologic igen,kan hända att de nya larmen är bättre men jag skulle inte lita på dem.
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Steffo
    started a topic Prologic larm ?

Prologic larm ?

Någon som vet något om Prologics nya Sensora VTS larm om de är nått att ha ? De tidigare larmen har inte varit någon höjdare vad jag hört läckt in vatten har de gjort bla.Vad tycker ni ? kul att höra era åsikter om just dessa larm. THIGT LINES !

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
687 svar
50 853 visningar
1 gilla
Senaste inlägg efc__
av efc__

Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
17 svar
1 875 visningar