Mässor - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mässor

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Vimmerbymässan

Tycker oxå själva det var tråkigt att vi inta fick vår order från Fox till tiden, men så kan det tyvärr gå ibland när man måste lita på mellanhänder.

Tyvärr var det jo så att SportfiskeCenter Kalmar inte fick hem sina metepryler till mässan i år och darför valde att inte komma och da blir det mindre grejer.

Vi har bestämt att i framtiden flytta runt Mete & Predator Mässan till olika städer och nästa år blir det Hässleholm i Skåne............ Bookad och klart

Kunna jo vara trevligt om inte ex Nässjö la sig på samma helg 28-29 Mars....

Sen kan man nog aldrig göra alla glada, men vi gör ett bra forsök

Kommentera

Jag va nöjd med mässan, ja hade vell tur eftersom jag inte skulle köpa nått från fox på mässan

Ok tack Benni, blev lite orolig, skulle behöva bli av med det spöt snart
      go fishing

Kommentera

Jag är inte så mycket för aprilskämt. The Big Dane satsar stort och har redan bokat grymma föredragshållare. Egentligen var det på G med Kupolen redan i år men den var tyvärr bokad redan. Jag anade att något stort var på gång när jag snackade med honom igår. Det var jerkar, rollar och bullar och byskt mycket grejer i vart och vartannat ord, precis som det brukar låta när han är taggad inför en utmaning.

Kommentera

Bergman fixa en sportfiskmassa 2009 sa ar du hemma. En massa utan intrade. Intrade pa sportfiskemassa ar lika dumt som att sta i ko och betala intrade pa stureplan. Jag star inte i ko for att komma in och gora av med pengar, sedan ska de ha intrade ocksa glom det!! Kommer bli en hit jag lovar.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jenk Visa inlägg
            Bergman fixa en sportfiskmassa 2009 sa ar du hemma. En massa utan intrade. Intrade pa sportfiskemassa ar lika dumt som att sta i ko och betala intrade pa stureplan. Jag star inte i ko for att komma in och gora av med pengar, sedan ska de ha intrade ocksa glom det!! Kommer bli en hit jag lovar.
            Ok. Och du vill ha din mässa.... var? Eller du kanske tror att mässlokaler osv är gratis?

Kommentera

Ursprungligen postat av Pallebrax Visa inlägg
              Jag är inte så mycket för aprilskämt. The Big Dane satsar stort och har redan bokat grymma föredragshållare. Egentligen var det på G med Kupolen redan i år men den var tyvärr bokad redan. Jag anade att något stort var på gång när jag snackade med honom igår. Det var jerkar, rollar och bullar och byskt mycket grejer i vart och vartannat ord, precis som det brukar låta när han är taggad inför en utmaning.
              Oki, så det finns en kupol även i Häsleholm med andra ord Det låter onekligen spännande med en mässa söder över. Norra Skåne borde vara ypperligt eftersom det kan dra från både Skåne och Småland. Då får man avvakta och se om Nässjö kör samma helg som i år eller ej. Det kanske t.o.m går att kombinera och ställa ut på både och om det är tvådagars.

Blir det två- eller endagars i Hässleholm?
              Senast ändrad av benste; 2008-04-04, 06:53.
              Mete framför allt!
              www.Metetorget.com

Kommentera

Det blir en tvådagars i Hässleholm.

Kommentera

Ursprungligen postat av Sg Visa inlägg
                  Ok. Och du vill ha din mässa.... var? Eller du kanske tror att mässlokaler osv är gratis?
                  Det är inte montrarna heller
                  sigpic

Kommentera

När blir nästa mässa där det kan finnas gott om meteutrustning?

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
                    656 svar
                    49 513 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg efc__
                    av efc__

Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
                    17 svar
                    1 821 visningar