Fredag... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fredag...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fredag...

    En öl och en... hm... en... hm... Guldrulle!

    Läste jag precis i senaste numret av FJ. Kunde fått en sämre kväll. Hoppades på en drömresa, men det har varit värre fiskar uppe. Nu har man ytterligare något att satsa vidare på! Man kan inte vinna allt, har redan vunnit 2st presentkort på tot 6 lakan, 1 guldrulle och 2st haspelrullar för samma fisk. Otroligt!

    Trevlig kväll

  • #2
    Gäller dom presentkorten på systemet?

    Kommentera


    • #3
      Gratulera Mt!

      Kommentera


      • #4
        Hallon, säljer det kanske för att kunna handla där. Tack Erlando, jo nog var det trevligt också på gamla pikebuster-tiden.

        Kommentera


        • #5
          [QUOTE= jo nog var det trevligt också på gamla pikebuster-tiden.[/QUOTE]

          På tal om?

          Grattis till rullen!
          www.pikewallis.se

          Kommentera


          • #6
            Anders, det är väl ändå rätt trevligt här också. För oss som gillar lite myspys stämning alltså!

            Kommentera


            • #7
              Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
              En öl och en... hm... en... hm... Guldrulle!

              Läste jag precis i senaste numret av FJ. Kunde fått en sämre kväll. Hoppades på en drömresa, men det har varit värre fiskar uppe. Nu har man ytterligare något att satsa vidare på! Man kan inte vinna allt, har redan vunnit 2st presentkort på tot 6 lakan, 1 guldrulle och 2st haspelrullar för samma fisk. Otroligt!

              Trevlig kväll
              Grattis!

              6 lakan... sponsra P-O Johanesson med en kemtvätt på hans flytoverall

              /Stefan

              Kommentera


              • #8
                Najs
                Men vad var det för fisk du fick?

                Kommentera


                • #9
                  Fripps, något randigt... Tigerhaj eller nej! Hm...

                  Ha, ha.. tänkte detsamma som dig aLLRaM när jag först såg bilden. Men det är så en flytoverall skall se ut! Annars är den inte infiskad.

                  Kommentera


                  • #10
                    Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inlägg
                    Fripps, något randigt... Tigerhaj eller nej! Hm...

                    Ha, ha.. tänkte detsamma som dig aLLRaM när jag först såg bilden. Men det är så en flytoverall skall se ut! Annars är den inte infiskad.
                    Han behöver ingen J.U.M om man säger så. Bara att gnugga betet lite på overallen, klart!

                    Ta det lugnt med Tullavattnet idag!

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
                    670 svar
                    50 014 visningar
                    1 gilla
                    Senaste inlägg efc__
                    av efc__
                     
                    Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
                    17 svar
                    1 843 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg JontaK
                    av JontaK
                     
                    Startad av efc__, 2025-07-14, 23:52
                    22 svar
                    467 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg efc__
                    av efc__
                     
                    Startad av Donkeykong, 2026-05-30, 11:52
                    3 svar
                    228 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Donkeykong  
                    Arbetar...
                    X