Mete- & Predatormässan 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mete- & Predatormässan 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ska nog dit... vad kostar inträdet??

kommer nog köpa några droopshoot jiggar, det är nog det jag är ute efter, kanske några flöten, vad tror ni droopshoot jiggarna går på?
    sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av MrGädda Visa inlägg
      Ja plånboken kommer garanterat gråta den dagen...
      Men den kommer gråta för en god sak!
      go fishing

Kommentera

• Ursprungligen postat av Danneee88 Visa inlägg
        Men den kommer gråta för en god sak!
        Sant så sant Väl spenderade pengar är en stor tröst Pengar på banken gör ingen nytta när det är mässa på G! Vi ses där allihopa!!
        Instagram: mattiasandersson90

Bara ett kast till...

Kommentera

• betesväggen på AB ser lika maffig ut som den gjorde i sthlm förra helgen. nice! å med tanke på hur j*vla mkt meteprylar stephan har plockat med sig ner så lär inte popup montern bli minder imponerande... ses på lördag boys!

Kommentera

• Stephan är min Idol

Bara ett kast till...

Kommentera

• 28 lastpallar mete snart upp plockat!!!!!!
              sigpic

Kommentera

• Ursprungligen postat av Gutbucket Visa inlägg
                28 lastpallar mete snart upp plockat!!!!!!
                Helt galet...Nu är det snart dags

Bara ett kast till...

Kommentera

• så klart man ska dit, bor ju i hässleholm så va fan. ses imorron

Kommentera

• Måste säga att jag var grymt sugen och taggad på att åka på mässa igår. Rotat lite extra i plånboken och förhoppfull att hitta något eller några nya beten iaf trots att ekonomin inte tillåter.

Ringde up popuptackle och hörde mig för om inträdespriser då det inte någonstans stått något om det. Får till svar " nej det ska inte kosta något, det är ju vår egen mässa. Om vi tog betalt så skulle ingen komma!" ok, kanon tänker jag, packar in frugan och mig i bilen och styr kosan mot hässlehåla imorse.

Där möts man av ett inträdespris på 60kr. Inte hela värden kan många tycka, men när man utryckligen blivit lovad att det skulle vara gratis så blir man klart besviken. Ringer upp arangören igen och frågar " näää det har ingen sagt till mig".

Besviken som man är åker man bort till coop bygg ist och kollar deras förvånansvärt stora sortiment till riktigt bra priser. Hittar ett par wobbler som verkar lovande. Men ändå så maler nyfikenheten i huvudet, det kanske är värt inträdet, det kanske är bra priser där inne iaf, man kanske missar något annars.

Så vi åker bort till mässan igen, pyntar 120kr och går in. Visst var det en hygglig mässa även om man inte är metesfantast. Men några bra priser var svårt att hitta, och några 60kr i inträde var det klart inte värt.

Jag har varit på många mässor, inte bara fiske utan även bla jakt, friluftsliv, husdjur mm mm. Och i förhållande innehåll/inträdespris så var detta inte så vidare bra.

Jag hoppas dock att många andra njöt av mässan och ni som kört långt inte blev allt för besvikna, för det hade jag blivit. Jag kanske har högt ställda förväntningar eller bara är godtrogen nog att tro att det faktiskt var gratis. Men besviken blev jag iaf!

Kommentera

• Håller med Lasslo, inte så mycket att hurra för! Trodde det skulle vara mycket mer, men för såna som gillar att meta och campa så var det nog trevligt =)

/Anton

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
                      687 svar
                      50 818 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg efc__
                      av efc__

Startad av volvo51, 2021-10-19, 15:03
                      17 svar
                      1 874 visningar