Name an Shame!!!!!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
OBS! Ballasjön IDIOT !!!!!
Collapse
X
-
I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.
- John Gierach
-
Fishing cards will certainly not prevent partying youngsters. On the contrary no fishermen will make them range even more free if anything.
Seems like there is room for a time out.
Taking one while the schools are ending will make the locals realize that fishoholics are not their biggest problem.
Lets hope that feelings cool down. But unfortunately there seems to be need for inspection and cancelling of cards..
Kommentera
-
Händelsen med luftgeväret finns beskriven på http://www.sportfishingpages.se/ under rubriken Svineri vid Ballasjön och Svineri vid Ballasjön 2. Som jag skriver där så är all information runt detta välkommen så det hela blir löst. Händelsen är som sagt polisanmäld och jag kommer vidarebefodra namn osv till dom.
Kommentera
-
Thanks Leif ;-)
MVH
ChrisIt's Better to have it & not need it, than need it and not have it!
God has DELKIMS & a 42" Landing Net!
-
I don't think i will need to name who it was, it will all come out without me saying. I'm sure they will be reading this as soon as they get home from SCHOOL!!!!!It's Better to have it & not need it, than need it and not have it!
-
jag vill bara säga att jag snackade med dessa killar innan jag la ut mina spön....... Jag hoppas verkligen att ni åker tillbaka, ber om ursäkt, betalar. Detta är för allas bästa. Balla sjön är för mig helt toppen. Kanon vatten, kanon ställe att fiska på.
Hoppsa nu att inte detta ska förstöra för en massa andra metare som inte skräpar ner eller som inte skjuter.
Kommentera
-
Bengan: This is what that woman was screaming at, when we heard her!It's Better to have it & not need it, than need it and not have it!
-
Det är upp till er som har info vilka det är, maila mig på lubb00@hotmail.com så vi kan vi kan få det här löst på ett smidigt sätt.
Kommentera
-
när jag var liten krossa jag ett fönster men jag gick och betala fönster sen var problemet löst. Löst snabbare än jag gjorde de.
Ni sover nog inte gott. Ni som gjort de Tänk efter. Ni riskerar POLISANMÄLAN om ni inte går tillbacks och betalar.......... gräv inte eran egen grav.Fish hard Go PRO
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Metare, dags att vakna! ;)Äntligen en lite större fisk. Har ni fått några större sutare på kroken i år?1 Foto
-
Kanal: Mete - Allmänt
2025-05-17, 12:24 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
|
656 svar
49 396 visningar