Vilka arter är lämpligt att fisk efter med ett Matchspö från Broman med 3 toppar?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Matchspö Broman med 3 toppar
Collapse
X
-
a just ja broman säljer feeder spön också hehe. tänkte inte på det =). jag har inte kännt på någon av bromans spön än tyvär, men jag har sett att de har fått goda rescensioner!. du borde kunna använda spöet till fiske efter abborre,sarv, sutare, mört m.m om du nu tänkt att använda det som ett "allround" spö??? vet inte hurdan "ryggrad" spöt som du talar om har, så det är nog bättre att nån som har erfarenhet av bromans feeder spö svarar istället hehe =).
Kommentera
-
Vi moderatorer här på sidan har blivit lovade ett varsitt spö från Fishit som tack för reklamen här på sidan. Tyvärr har spöna inte dykt upp ännu (trots att vi blev lovade för väldigt länge sedan) så jag kan inte ge något betyg på spöt ännu.
Får väl se när dom dyker upp.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Vilket antagligen inte kommer att händaOriginally posted by Bergman
Vi moderatorer här på sidan har blivit lovade ett varsitt spö från Fishit som tack för reklamen här på sidan. Tyvärr har spöna inte dykt upp ännu (trots att vi blev lovade för väldigt länge sedan) så jag kan inte ge något betyg på spöt ännu.
Får väl se när dom dyker upp.
sigpic
Kommentera
-
Johan den allvetande, vi har blivit lovade spöna vid ett flertal tillfällen. Orkar inte tjata mer just nu.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Sir Fish-a-lot, 2015-06-24, 10:36
|
685 svar
50 469 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg