Det skulle nog inte skada med ett telefonsamtal till BeOutdoor/Fishit och kolla om dom har reserv liggandes.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Broman Exclusive Feeder
Collapse
X
-
Du tror inte du har toppar (nån form av universal) till mitt JVS spö, metecentrum får inte in topparna (nått klydd med leverantören). Du kanske har den diameter som de topparna är? Jag kan ta måtten.Ursprungligen postat av benste Visa inläggHoppas att inte quivern gick av ut av utmattning
Naturligvis borde Broman ha extra quivers att sälja till sina spön. Hör med återförsäljaren (butiken).
Om inte det går.. maila mig diametern via iTackle.se så kan vi se om det går att gåra något åt det. Tala helst om ifall det är en glasfiber eller kolfibertopp du vill ha.
Kommentera
-
JVS-spöna är väldigt fina. Problemet med JVS, och många andra, är att när de tar bort en spöserie ur sortimentet verkar de sopa rent på reservdelarna också.Ursprungligen postat av lex Visa inläggDu tror inte du har toppar (nån form av universal) till mitt JVS spö, metecentrum får inte in topparna (nått klydd med leverantören). Du kanske har den diameter som de topparna är? Jag kan ta måtten.
Vilket JVS-spö är det? Tror att det var deras Titanium-spön som hade samma topp-diameter som Top Mix.
Mät diametern med ett skjutmått och/eller maila mig spötyp så fixar vi det.
Mete framför allt!
www.Metetorget.com
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Haspelmannen, 2020-01-29, 19:41
|
18 svar
1 778 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg