Vet inte hur stabil den är..ser en nakdel med den dock..man kan, vad jag ser på bilder, inte justera benena i längd...Dåligt om du fiskar på ojämn mark..Sen vet jag inte om man kan förlänga ramen, så att den blir längre..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
val av rodpod vilken är bra?
Collapse
X
-
mm det är sant.den podden jag har nu är skit vek o kass om man får ett fun på ett spö så vinglar hela podden så alla larmen börjar tjuta. det är ron thompsons biliigaste skit
Kommentera
-
Köp en pod från något av dom mer etablerade märkena. Betala lite mer och du får bra grejor.
En pod som du är nöjd med (stabil osv) är ett engångsinköp. Satsa några extra hundralappar och du behöver aldrig köpa en ny.
Tänk på att kvalité verkligen lönar sig när du skall köpa karputrustning. Trots att grejorna mestadels står still är det transporter osv som ger dom stryk. Återigen; kvalité lönar sig mångdubbelt.
Kommentera
-
konrad
jo jag har märkt det, jag har köpt nya spön o rullar som håller länge, det är nog verkligen värt det.
Kommentera
-
-Matrix Rock Solid är den bästa poden i rostfritt, www.matrixinnovations.co.uk
-Fox Sky Pod alt. Quatro pod är bra om man kör 4 spön och vill ha spöna högt upp.
-Cygnet Grand Snyper är ett annat bra pod.
Kommentera
-
Kommentera
-
Precis som "Andreas Ramsby" skriver är dess poddar riktigt fina, har själv en Cygnet Grand Sniper och skulle aldrig byta bort den. Men dom kostar ju som sagt lite mer (eller ganska mycket) och eftersom du ville ha en billig pod så hade jag satsat på en fox pod som är ganska billig och har hyfsad kvalitet ex. Fox stalker 899kr och Fox Horizon 1299kr ( hittade priserna på pop up tackle)
Kommentera
-
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Metamera, 2025-03-11, 21:46
|
12 svar
653 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg