Ursprungligen postat av Odde
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken Baitrunnerrulle ska jag välja?
Collapse
X
-
För samma pris...?Ursprungligen postat av Rassie Visa inläggDom var slut så det blev 3 stycken Shimano Super Baitrunner Aero 10000Xt istället[FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]
Kommentera
-
Vill du se ett referensföremål för de här rullarna också?Ursprungligen postat av Odde Visa inläggHar du någon verklig bild av dom? Jämfört med en snusdosa lr tändstickask?På jakt efter 15+
Kommentera
-
Just nu under våren är det fantastiskt bra pris på Shimano Biomaster XTA!!!
Frambromsade, big pit och shimano... ett självklart val, helt odiskutabelt!Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
jag tänkte köpa dom på mässan nu!Ursprungligen postat av grindpalm Visa inläggJust nu under våren är det fantastiskt bra pris på Shimano Biomaster XTA!!!
Frambromsade, big pit och shimano... ett självklart val, helt odiskutabelt!
har du känt på dom?
MVH
Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inläggjag tänkte köpa dom på mässan nu!
har du känt på dom?
MVH
Japp, jag har fiskat med dem. Underbar linuppläggning! Det enda jag har emot dem är att bromsen har väldigt liten ratt, men är man noga med förinställningen så går det bra.Gädda, karp och sutare... all the way!
Catch & Release Productions - Böcker, artiklar och filmer!
Svenska karpklubben - En härlig samling karpgalningar
Kommentera
-
Viva Harbor känns rätt seriösa också. Ungefär samma vikt som Shimano och Daiwas "sneakvarianter" som Emcast, Biomaster, mfl. Känns trevliga i handen, men jag har inte provat dem i praktiskt fiskeri ännu.Senast ändrad av limnos; 2007-03-13, 13:27."A little learning is a dangerous thing; drink deep" Alexander Pope 1709
Kommentera
-
Jag har inte sett det märket förr - finns det återförsäljare i sverige eller är det internationellt som gäller?Ursprungligen postat av limnos Visa inläggViva Harbor känns rätt seriösa också. [/IMG]
Kommentera
-
Du kan väl lägga till mig på msn - ODDEZ@spray.seUrsprungligen postat av Rassie Visa inläggVill du se ett referensföremål för de här rullarna också?[FONT="Palatino Linotype"]Speci-Matcher[/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera