Jag skulle köra vidare på cirkelkrok, ev en storlek större...
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Cirkelkrok is da shit
Collapse
X
-
meh!!! vad var detta för mystiskt utbyte av hemlig knut emellan bushwakko och abe ?!?!?!?!?!?! jag vill oxå veta knuten jue... fill me in please??? de e ju metestider nu och jag är återigen å trasslar i cirkelkroksträsket... :PUrsprungligen postat av abe Visa inlägg
Tackar,, jag byter knut.....
mvh/peter
- Gillar 1
Kommentera
-
Sportfiskeboden i Täby har massor av VMC-cirkelkrok i den storleken. 1/0, 2/0, 3/0 och 4/0 vet jag finns.Ursprungligen postat av Jordbo Visa inläggVet någon var man kan få tag på cirkelkrok i storlek 1/0 - 3/0 i Sverige?
Hittar inte någon butik som har de i lager...
Kommentera
-
Inte i Sverige men.. Mustad Demon Circle 39951NP BN Demon Circle - Skitt FiskeUrsprungligen postat av Jordbo Visa inläggVet någon var man kan få tag på cirkelkrok i storlek 1/0 - 3/0 i Sverige?
Hittar inte någon butik som har de i lager...
Kommentera
-
Inte på deras hemsida, kanske har de i butiken, är dock väldigt sällan i Täby.Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
Sportfiskeboden i Täby har massor av VMC-cirkelkrok i den storleken. 1/0, 2/0, 3/0 och 4/0 vet jag finns.
Verkar som om man får beställa från utlandet, verkar bara finnas 10/0 i Sverige om man skulle få för sig att fiska tonfisk och haj
Kommentera
-
Ring och fråga. 08-756 60 88Ursprungligen postat av Jordbo Visa inlägg
Inte på deras hemsida, kanske har de i butiken, är dock väldigt sällan i Täby.
Verkar som om man får beställa från utlandet, verkar bara finnas 10/0 i Sverige om man skulle få för sig att fiska tonfisk och haj
Kommentera
-
-
Ringer du dit så löser det sig oftast. Sportfiskeboden har inte alla artiklar på hemsidan. Det finns mycket i den fysiska butiken.Ursprungligen postat av Jordbo Visa inlägg
Inte på deras hemsida, kanske har de i butiken, är dock väldigt sällan i Täby.
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Kommentera