Guest?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Guest??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Varför måste ni fjanta er så mycket? Tråden handlar vem inte om vem i Sverige som betytt mest för modernt sportfiske.

Svara i stället nån varför en del personers profil ser helt skum ut. Hur kan man vara "guest" och tackad i en 100 inlägg fast man knappt har skrivit nåt. Enligt profilen då som inte stämmer överrens med posthistoriken. Skiter väl fett i vem som har betytt mest för modernt gäddfiske, hade jag intresse av det så hade jag ju startat en tråd om det, inte en tråd om knepiga profiler.

Kommentera

Ursprungligen postat av Exxet Visa inlägg
      Tror på dig, nått lurt är det, min profil har någon buggat, INTE BRA
      Men det är väl du som buggat den... jag har alltid tagit detta som en del av din humor.

OBS! Hoppas inte detta inlägg tas som off topic för även det är ju en skum profil...

Poppers man, angående off topic-inläggen i denna tråd. Ta det inte så hårt... tack vare dessa så bumpas ju din tråd.
      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

okej slutfjantat, sorry.

Visst är det en del som är lite skumt på den här sidan, men jag har alltid tolkat det som en del sidans programspråk och uppbyggnad. Jag tog kanske lite dumt förgivet att det ni menar har innehavaren själv valt att inte fylla i nått (Guest som default) eller valt att skriva Guest. men ja kanske inte fattar riktigt.

Kan du ge något exempel, jag har nog missat detta !

Zimpsen var en trevlig och ambitiös ung skribent, någon nämnde honom, men han verkar va borta ? Har det hänt något, bytt nick kanske ?
        Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Sv: Guest??

Jag hade kontakt med Simpzen för ett tag sedan, han har tydligen avslutat sitt fs konto. Tyvärr...

Kommentera

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
            Jag hade kontakt med Simpzen för ett tag sedan, han har tydligen avslutat sitt fs konto. Tyvärr...
            Okej. Synd. Han var bra. Verkar som MLF ochså stängt ner sitt konto. Han ser likadant ut.

Kommentera

En vild gissning är att flera som "lägger ner" ett tag, exempelvis ovan nämnda, är småbarnsföräldrar som känner att dom behöver prioritera annat en tid. Säkert inte mer dramatiskt än så.
              Undrar hur många timmar per dygn som läggs på fiskesnack om man räknar samman medlemmarnas tid...

Kommentera

Fast man kan vara inaktiv utan att för den delen avsluta sitt konto. Det var nog under min pappaledighet som jag gick med i Fiskesnack. Ett trevligt tidsfördriv när barnet sover middag.

Under hela min tid på FS så var det ett litet tag som jag tröttnade lite. Jag gjorde då bara sporadiska inlägg under kanske 6 månader. Men det är ju lite off-topic... igen.
                sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Som någon varit inne på här i tråden så står det "Guest" efter ett konto blivit raderat. Ibland är det medlemmen själv som bett att bli raderad och orsakerna kan såklart variera. Allt från att man slutat fiska till att man inte vill vara sökbar på nätet.

Bannade personer finns oftast kvar i systemet men taggas som "Bannad". I någon enskilt fall har en bannad person bett om att bli raderad och då har jag följt uppmaningen.
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                  1 690 svar
                  373 397 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg TiSo
                  av TiSo