"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• uttern4650
    replied
    Helt underbar tråd :-), vart ju addicted helt klart.

Gjorde ordning en lista på ca 20 av olika drag mm., lägger upp bilder sen när dom kommer med recension efter kört med dom i riggen :-)...... vart ca 60$

Lämna en kommentar:

• Matte77
    replied
    Ny på att beställa kinaskit. Drog iväg en beställning på de olika rasselkammare jag kunde hitta. Någon som vet om det finns några större kammare eller i metall?

Lämna en kommentar:

• FilipBlomberg
    replied

Fly rattles? Kostar inte många kronor.

Lämna en kommentar:

• KN
    replied
    Är det någon som har hittat Havsöringsdrag på aliexpress?

Lämna en kommentar:

• gälk
    replied
    Ursprungligen postat av poipengustafsson Visa inlägg
    Köpte den här modellen ifrån eBay. Hittar tyvärr inte den ordern då infon försvinner efter 90 dagar.
    Men den höll för 25+ kg iaf.
    Jag gillar bfts beteslås mer, känns säkrare så nu använder jag mina Kina beteslås som stinger spikes. Bara att klippa av där det börjar böja sig. Billiga och bra 👍
    200pcs/bag HX 0-6# 8kg-70kg Coastcock Snap Diamond Snap Hook Lure Connector Fishing Lure Fishing Snap

(from AliExpress Android)
    Infon finns kvar om du kollar på något annat än på mobilen, kan då se historik på iaf 3år

Lämna en kommentar:

• poipengustafsson
    replied
    Köpte den här modellen ifrån eBay. Hittar tyvärr inte den ordern då infon försvinner efter 90 dagar.
    Men den höll för 25+ kg iaf.
    Jag gillar bfts beteslås mer, känns säkrare så nu använder jag mina Kina beteslås som stinger spikes. Bara att klippa av där det börjar böja sig. Billiga och bra 👍
    200pcs/bag HX 0-6# 8kg-70kg Coastcock Snap Diamond Snap Hook Lure Connector Fishing Lure Fishing Snap

(from AliExpress Android)

Lämna en kommentar:

• cojonez
    replied
    Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
    Någon som har tips på bra beteslås, med eller utan lekande? Jag köpte några för något år sedan som såg fina ut, men materialet var för mjukt. Efter att öppnat och stängt kanske 50 gånger gick de av helt enkelt. Alla ser ju fina ut på bild, men då mitt förra köp blev en flopp tänkte jag att någon här kanske kan tipsa om något ni vet funkar.
    Ska vara av mindre modell till abborrfiske.

Dessa har funkat mycket bra. Linan har alltid gått av före låset (0.15 tracerbraid).

Lämna en kommentar:

• Träben
    replied
    Någon som har tips på bra beteslås, med eller utan lekande? Jag köpte några för något år sedan som såg fina ut, men materialet var för mjukt. Efter att öppnat och stängt kanske 50 gånger gick de av helt enkelt. Alla ser ju fina ut på bild, men då mitt förra köp blev en flopp tänkte jag att någon här kanske kan tipsa om något ni vet funkar.
    Ska vara av mindre modell till abborrfiske.

Lämna en kommentar:

• ribbones
    replied
    Btw va precis på mässan och kände på en shimano aldebaran 51 hg, på tal om grund spoole.

Min smart med 50 diy spool står sig rätt bra.

Så en steed + diy 50 spool är nog det mest prisvärda på marknaden i det segmentet.

Lämna en kommentar:

• ribbones
    replied
    Beror på vilken lindiameter, jag har 100 m 0,06 mm på min
    grunda (50) spoole.

För er som inte har ts1200 och vill ha grund spool:http://m.aliexpress.com/item/32393234606.html

Detta är en oem ts1200 med ovanstående spool för 26$.

Förut tog dom hutlöst mycket för denna, nu är den billigt!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57
25 svar
3 337 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Chrispenborn  
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02