"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• D.Nordin
    replied
    Fick mina grejer från wlure i veckan men inte hämtat förrän nu.

Betena känns å vara i helt OK kvalité, kroken är i förskräckligt dålig kvalité.
    När jag tog bort plastslangen böjdes samtliga krokar och 5 gick av, använde bara händerna och inte några verktyg. Blir till att byta på samtliga beten!

[IMG]http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160312/b1f13f0f6d522943f42176653b99d4c1.jpg

Spinnerbaitsen känns även skapliga, även om infästningen av kjolen kunde vara bättre, ett par varv med röd tråd. Lägger nog en droppe lack/lim där!

Lämna en kommentar:

• KN
    replied
    Jag tror vi kom överens om hälften av pengarna tillbaka och rabatt nästa köp. Dom går att fila till om man vill men funkar hyfsat ändå. Jag har även en BFT (exakt samma fast dom har nog lite bättre kvalitetskontroll då dom beställer många och med logga.) Tror jag gav ca 22kr styck, det är en bra present istället för typ vinflaskan när man är bjuden på fiske.

Lämna en kommentar:

• daikai1
    replied
    Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg
    Kostar ju mer än vad det smakar att skicka tillbaka.. oftast får man väl någon rabatt vid nästa köp eller bäst av allt pengarna tillbaka.
    Många skickar pengarna tillbaks, och visst, det är 30kr typ, men ddet är ju ändå pengar

Lämna en kommentar:

• gälk
    replied
    Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg
    Kostar ju mer än vad det smakar att skicka tillbaka.. oftast får man väl någon rabatt vid nästa köp eller bäst av allt pengarna tillbaka.
    Skicka tillbaka brukar aldrig behövas, oftast pengarna tillbaka eller en viss del av summan.

Lämna en kommentar:

• Leon
    replied
    Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
    Du reklamerade inte köpet? Många på Ali har ju bra support

Lämna en kommentar:

• daikai1
    replied
    Ursprungligen postat av KN Visa inlägg
    Köpte 3st från Ali varav två hade väldigt dålig "spets". [ATTACH=CONFIG]85683[/ATTACH]
    Du reklamerade inte köpet? Många på Ali har ju bra support

Lämna en kommentar:

• byggarn
    replied
    surt....men blev billigare än en likadan det står BFT på ändå....och de funkar nog efter ett par drag med en fil...i sämsta fall bara som saxar

Lämna en kommentar:

• KN
    replied
    Köpte 3st från Ali varav två hade väldigt dålig "spets". Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	867,8 KB
ID:	1781047

Ursprungligen postat av byggarn Visa inlägg
    leta lite till, den tången finns för runt 3 dollar inkl. frakt....funkar helt ok,har ett par stycken...

länk...http://www.aliexpress.com/item/Fishi...e-1f3f93127283

Lämna en kommentar:

• Utter
    replied
    Jag använder samma tång. Både hemma, i jackan och lådan. Bra liten grej som gör jobbet utmärkt. Passar i varje ficka och klippa tom flätlina.
    Finns även på tradera

Lämna en kommentar:

• byggarn
    replied
    Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
    Som TS måste man ju hålla upp standarden

De tängerna de använder ser riktigt mysiga ut också, tror jag såg nån för 100-200kr

Sen kommer det beställas en sådan här
    http://www.aliexpress.com/item/Newes...c-0a9bba3ba555
    leta lite till, den tången finns för runt 3 dollar inkl. frakt....funkar helt ok,har ett par stycken...

länk...http://www.aliexpress.com/item/Fishi...e-1f3f93127283
    Senast ändrad av byggarn; 2016-03-10, 07:53.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
3 svar
2 873 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Swangsta  
Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57