"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av 25toLife Visa inlägg
    Kommer så fort den kommer hem. Skickades till mig 1 April.

    Köpte även en lågprofil med "6,5kg broms", sväljer 110m 0.35 och ser i storleksordningen ut att landa någonstans mellan 201 curado och Revo Toro. Den har fått väldigt bra kritik av andra köpare som använt den till fiske med beten mellan 30-60g, $38 ink frakt. Får se om den kan palla skicka iväg lite tailar, massvis av kullager också. Får se om den håller samma kvalitet som andra gett, då är den nog ett fynd.
    Vad är det för hemlighetsmakeri, lägg upp en länk istället så gynnar man bra säljare som säljer vettiga grejer.

    Kommentera


    • Ursprungligen postat av 25toLife Visa inlägg
      Kommer så fort den kommer hem. Skickades till mig 1 April.

      Köpte även en lågprofil med "6,5kg broms", sväljer 110m 0.35 och ser i storleksordningen ut att landa någonstans mellan 201 curado och Revo Toro. Den har fått väldigt bra kritik av andra köpare som använt den till fiske med beten mellan 30-60g, $38 ink frakt. Får se om den kan palla skicka iväg lite tailar, massvis av kullager också. Får se om den håller samma kvalitet som andra gett, då är den nog ett fynd.
      Verkar som om du har missat syftet med tråden och trådskaperens första inlägg.

      Ursprungligen postat av daikai1 Visa inlägg
      Tänkte starta en tråd där vi samlar betygsätter olika objekt från aliexpress/baba, DX.com osv, DVS. billiga kinasidor.

      Tänkte göra detta så att vi har en lista med guldkorn från Kina då Många är osäkra på vad de ska beställa och att många i veckan har gjort beställningar därifrån.

      Skriv liknande detta nedan.

      *artikel-namn
      *länk (använd "byturl.se" för att göra länkarna kortare )
      *pris
      *Frakttid
      *betyg på vara
      *betyg på säljare



      *****BARA FÖR ATT NÅGON TYCKER DET SÅ ÄR DET INGEN GARANTI PÅ ATT VARAN DU FÅR ÄR BRA*****

      Kommentera


      • Förstår inte varför ni är upprörda, jag skrev ju att jag lägger upp bilder så fort jag får hem grejorna.
        De skeppades från Peking 1a April enligt infon de uppdaterat med i alla fall, så får se hur många dagar det tar nu då.

        Jag kan ju inte göra ett inlägg likt det första förens jag fått grejorna skickade.

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av 25toLife Visa inlägg
          Förstår inte varför ni är upprörda, jag skrev ju att jag lägger upp bilder så fort jag får hem grejorna.
          De skeppades från Peking 1a April enligt infon de uppdaterat med i alla fall, så får se hur många dagar det tar nu då.

          Jag kan ju inte göra ett inlägg likt det första förens jag fått grejorna skickade.
          Varför lägger du inte bara upp en länk till rullen då det uppenbarligen finns en efterfrågan på att få se vad du beställt?
          Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete

          Kommentera


          • Är det Trulinoya's lågprofilare kan jag utan tvekan säga att de är långt över förväntan, har en bft lågprofilare också och i ärlighetens namn verkar trulinoyan vara bättre i kvalitet. Jävligt go känsla att kasta med och fiska med i övrigt.

            Köper man det billigaste från kina kan man inte förvänta sig väldigt bra kvalitet men oftast om man köper för ca 20% än det billigaste av det man vill köpa brukar kvaliten skilja sig en hel del.

            Detta är min åsikt och erfarenhet though

            Kommentera


            • * "VibLure" 5-pack.
              * http://www.aliexpress.com/snapshot/6037853483.html
              * 21,83 dollar, ca 150 kronor
              * 3,5 veckor

              Sätter inget betyg på dom nu eftersom dom precis kommit.
              Det som kommer att bli spännande är att jämföra dom med FKP-Gears VibLure som alltså kostar 69 kronor / styck.

              Fem Kina-beten vs, FKP-Gear Viblure på bilden.
              Vääääääldigt lika men HELT olika pris.


              Click image for larger version

Name:	20140408_200721.jpg
Views:	1
Size:	515,5 KB
ID:	1773102

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av mackaveli Visa inlägg
                Är det Trulinoya's lågprofilare kan jag utan tvekan säga att de är långt över förväntan, har en bft lågprofilare också och i ärlighetens namn verkar trulinoyan vara bättre i kvalitet. Jävligt go känsla att kasta med och fiska med i övrigt.

                Köper man det billigaste från kina kan man inte förvänta sig väldigt bra kvalitet men oftast om man köper för ca 20% än det billigaste av det man vill köpa brukar kvaliten skilja sig en hel del.

                Detta är min åsikt och erfarenhet though
                Vilken trulinoya har du testat? Jag har funderat på en dw1000 mest på grund av de billiga spolarna som backup för det lite lättare spinnfisket.
                I am back to stay.

                Kommentera


                • Hej! Jag är sugen på att dra iväg en beställning från Kina. Mer specifikt tänkte jag beställa en Catking Ace 30 haspelrulle. Någon som har provat den eller någon som har beställt från säljaren som jag länkar till?

                  http://www.aliexpress.com/item/newly...451709070.html

                  Tack på förhand,
                  /Mathias

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av minibauer Visa inlägg
                    Hej! Jag är sugen på att dra iväg en beställning från Kina. Mer specifikt tänkte jag beställa en Catking Ace 30 haspelrulle. Någon som har provat den eller någon som har beställt från säljaren som jag länkar till?

                    http://www.aliexpress.com/item/newly...451709070.html

                    Tack på förhand,
                    /Mathias

                    Ser precis ut som en BFT Stealth.¨

                    http://www.cwcab.com/sv/products/big...spinning-reel/

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg
                      Ser precis ut som en BFT Stealth.¨

                      http://www.cwcab.com/sv/products/big...spinning-reel/

                      Jag vet, just därför jag undrar Det känns bättre att köpa en rulle för 46 dollar istället för 1295 SEK.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      17 svar
                      3 195 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg harlequine  
                      Startad av Draugen, 2006-03-10, 20:05
                      40 svar
                      3 240 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                      1 668 svar
                      361 516 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg HA-Lures  
                      Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30
                      52 svar
                      12 441 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TiSo
                      av TiSo
                       
                      Startad av Benjamin S, 2021-04-20, 11:10
                      714 svar
                      60 363 visningar
                      4 gillar
                      Senaste inlägg Robbe511  
                      Arbetar...
                      X