Jag har beställt och fått hem en catking i strlk 20. Helt ok verkar den, aluminium rakt igenom. Har inte testfiskat den än, kanske blir av i morgon! Kan återkomma..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
"Kinaskit" - Recensionstråd
Collapse
X
-
Hoppas att du hinner testa den i helgen. Är riktigt nyfiken på rullenUrsprungligen postat av orient Visa inläggJag har beställt och fått hem en catking i strlk 20. Helt ok verkar den, aluminium rakt igenom. Har inte testfiskat den än, kanske blir av i morgon! Kan återkomma..Allt går bra, tills det börjar gå åt helvete
Kommentera
-
Försöker hitta boxar i liknande storlek som 3700 (35x23) men hittar inga. Hittade däremot en som var 29.5x22x6, som är tvådelad: http://www.aliexpress.com/item/free-...039154718.htmlUrsprungligen postat av Zzoink Visa inläggÄr det någon som köpt billiga plano boxar från kina? Några tips på bra sådana?
Funderar på en sådan för alla små spinnare och sådant.
Kommentera
-
Vad tror ni om den här rullen? eller någon som har tips på annan vänstervevad lågprofilare? http://www.aliexpress.com/store/prod...765693407.html
Kommentera
-
Har två sånna till ismete och de duger alldeles utmärkt till det ändamålet. Hur de är att kasta med har jag dessvärre ingen erfarenhet utavUrsprungligen postat av janne83 Visa inläggVad tror ni om den här rullen? eller någon som har tips på annan vänstervevad lågprofilare? http://www.aliexpress.com/store/prod...765693407.htmlAllt går bra, tills det börjar gå åt helvete
Kommentera
-
Okej, har du någon koll på någon annan lågprofilare som kan funka att kasta lite med?. Har en ambasaduer predator nu men tänkte ha en lågprofilare som reserv rulle eller eventullt ha på ett extra spö.Ursprungligen postat av steffelol Visa inläggHar två sånna till ismete och de duger alldeles utmärkt till det ändamålet. Hur de är att kasta med har jag dessvärre ingen erfarenhet utav
Kommentera
-
Hur tungt fiske hade du tänkt bedriva?Ursprungligen postat av janne83 Visa inläggOkej, har du någon koll på någon annan lågprofilare som kan funka att kasta lite med?. Har en ambasaduer predator nu men tänkte ha en lågprofilare som reserv rulle eller eventullt ha på ett extra spö.
Jag läste en recension av jag tror Magnus (sthlm) om en rulle som han var riktigt nöjd med.
Recensionen finns ett par sidor bakåtAllt går bra, tills det börjar gå åt helvete
Kommentera
-
Gäddfiske med gummibeten å andra tunga drag.. Kanske svårt att hitta en kinarulle som klarar det fisketUrsprungligen postat av steffelol Visa inläggHur tungt fiske hade du tänkt bedriva?
Jag läste en recension av jag tror Magnus (sthlm) om en rulle som han var riktigt nöjd med.
Recensionen finns ett par sidor bakåt
Kommentera
-
Nä tyvärr det tror jag blir svårt att hittaUrsprungligen postat av janne83 Visa inläggGäddfiske med gummibeten å andra tunga drag.. Kanske svårt att hitta en kinarulle som klarar det fisketAllt går bra, tills det börjar gå åt helvete
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
|
3 svar
2 870 visningar