"Kinaskit" - Recensionstråd - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

"Kinaskit" - Recensionstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Fiskar mycket med de här kopiorna köpta på Wish, fungerar hur bra som helst och håller riktigt bra!
    [FONT=Tahoma]"Det gäller att inte vara osynlig"[/FONT]

    Kommentera


    • Jag beställde ledade beten från Bearking, fina färger och bra rörelse i vattnet. Går både att jerka hem och bara veva in. €7 på rea, det tycker jag de var värda.

      Beställde även lekande, beteslås och offset-krokar - inte använt än men recension kommer!
      Senast ändrad av V1LL33; 2022-09-03, 22:22.

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
        Som den här spolen... 212 spänn... låt säga att postmord lägger på 150:- så är det ändå billigt... även om det skulle vara skit...

        https://www.aliexpress.com/item/1005003455653627.html

        Det blir ju givetvis roligare med en sån spole om man nu ändå har köpt en billig Daiwa PR100... det är en billig början på det där med BFS...
        Använder man alis frakt så tar inte postnord något.

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av poipengustafsson Visa inlägg

          Använder man alis frakt så tar inte postnord något.
          Det där verkar vara lite olika... ibland åker jag på tull och moms från Aliexpress och ibland inte.

          Kommentera


          • Dålig fart i tråden nuförtiden, har iaf beställt en piscinfun torrent II rulle som är på väg hem, första versionen har fått bra recensioner på tuben, får se vad uppföljaren lever upp till.

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Storborre Visa inlägg

              Beställde från Aliexpress igår. Tsurinoya dark Wolf ultra kf50s multirulle, 23/7 leveransdatum. Blev också ett bfs spö från Wish som var riktigt billig men hade bra recensioner. Återkommer med recensioner när prylarna kommit.
              Funderar på uppföljaren till rullen du köpte, Tsurinoya Genius. https://www.aliexpress.us/item/1005004821706914.html

              Blev du nöjd med din DWU?

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av Young Waterfoot Visa inlägg

                Funderar på uppföljaren till rullen du köpte, Tsurinoya Genius. https://www.aliexpress.us/item/1005004821706914.html

                Blev du nöjd med din DWU?
                Jag är jättenöjd med DWU. Vilken rulle till det priset, det är nästintill olagligt.
                Det jag inte gillar och irriterar mig på med den rullen. När man ska ta bort kullagret så måste man pilla bort en "hästskosprint" vilket är piller göra deluxe samt att den kan flyga iväg vid borttagning. Kastar 1,4grams små wobbler utan att hålla andan och hoppas det går bra.

                Köpte en Curado bfs med rorospole och rorolager son dök upp till bra pris. Den fiskar jag mest med och gillar den mera men prislappen är också högre.

                Kommentera


                • Hej
                  tror det är dags att byta lina på min daiwa tatula sw tw 103 och då funderar på att flätlina från Kina. Är det ngn som kan rekommendera nån lina?

                  Kommentera


                  • Helt poänglöst när du kan få t.ex. en Daiwa J-Braid X8 Grand för omkring 1 kr/metern i svensk butik.

                    Ska du ha en vettig lina från Kina blir den inte mycket billigare.
                    sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Danne 53 Visa inlägg
                      Hej
                      tror det är dags att byta lina på min daiwa tatula sw tw 103 och då funderar på att flätlina från Kina. Är det ngn som kan rekommendera nån lina?
                      JOF x12 gul har jag testat och den är bra, tyst och rund och tappar inte färg lika enkelt som andra. Bara synd att den inte finns i smalare än 0.14mm.

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
                      17 svar
                      3 193 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg harlequine  
                      Startad av Draugen, 2006-03-10, 20:05
                      40 svar
                      3 240 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TomHiddleston  
                      Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                      1 668 svar
                      361 515 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg HA-Lures  
                      Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30
                      52 svar
                      12 440 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg TiSo
                      av TiSo
                       
                      Startad av Benjamin S, 2021-04-20, 11:10
                      713 svar
                      60 246 visningar
                      4 gillar
                      Senaste inlägg Robbe511  
                      Arbetar...
                      X