Olika fiskedjup - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Olika fiskedjup

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jag bryr mig inte så mycket längre. Man fiskar de dagar man kan fiska och det blir den dagen det blir. Fiskade sist samma dag som fullmåne vilket är döden och så va det. Visst nyttjar man det man kan men det är ändå så många parametrar som spelar in så oavsett vad tror man vet så är det någon liten detalj man inte vet eller missat.

Till att detta om vädret kommer ju årstiden och vettentempen och fiskarnas beteenden. Vart är bytesfisken? vad är gäddan präglad på nu? här i dessa vatten? 5 sjömil bort kanske det är annan betesfisk ? Hur står månen ? vinden? lufttrycket? idag och dom senaste 3 dagarna? solen och målnen? FAN MAN KAN JU BLI TOKIG FÖR MINDRE.

Det enda alla kunskaper inneburit är att ju mer jag tror jag kan desto mer inser jag va lite jag förstår.
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
    Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
    1 689 svar
    369 303 visningar
    0 gillar
    Senaste inlägg Westley Richard  
    Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30