ultimata jerkutrustningen - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ultimata jerkutrustningen

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

min ide med denna tråd var att få ta del av vad andra föredrog för utrustning
    jag tycker det är givande att få ta del av pa & davids stora erfarenhet
    man kan ju notera att dom båda har olika smak,vilket det ju så ofta handlar om
    prelox

Kommentera

Go hard, or go home..

Kommentera

Ursprungligen postat av qwerty
        Inte för att vara taskig men Buster stiff måste vara det sämsta gäddspöet. Jag skulle vilja ha något handbyggt amerikanskt med en Calcutta TE
        Måste bara fråga vad det är för fel på det? är det handtaget eller? eller kännslan i spöet?

Kommentera

Ursprungligen postat av NIX
          Jag har byggt om mitt buster stiff till ett med korkhandtag det blev kanon!!!!!!!
          måste fråga gjorde du det själv eller lämnade du in det? har du nån aning vad det kostar att få det gjort?

Kommentera

Buster stiff kommer med nytt till våren säger ni.... går det beställa ett sånt nu? Eller när är våren

Kommentera

Jag har inte sett något Buster Stiff el Soft med korkhandtag, i min lokala butik ännu.
              Jag funderar starkt på att skaffa ett Buster stiff. Då jag inte vill kasta med tyngre beten en största Bustern bl a.
              Verkar roligare o drilla fisk på Soften en på Stiffen. Det är vad jag tror.
              Sen är jag sugen på ett LF jerk up to 120 gr. Är det värt o ta sig upp till Lundgrens för det?
              Rulle har jag redan. en 5601 c3.

Kommentera

Ursprungligen postat av -GäddUngeN-
                rulle: daiwa milioner.
                spö:edge 6 fot.
                lina:spiderwire.
                drag:lite sköna jerks från attiutude baits..
                det skulle jag ha köpt!!!!
                Spiderwire? du måste skoja? min polare hade den för ett par år sen, heeeeeelt värdelös.

Kommentera

Ursprungligen postat av hickhuck
                  Jag har inte sett något Buster Stiff el Soft med korkhandtag, i min lokala butik ännu.
                  Jag funderar starkt på att skaffa ett Buster stiff. Då jag inte vill kasta med tyngre beten en största Bustern bl a.
                  Verkar roligare o drilla fisk på Soften en på Stiffen. Det är vad jag tror.
                  Sen är jag sugen på ett LF jerk up to 120 gr. Är det värt o ta sig upp till Lundgrens för det?
                  Rulle har jag redan. en 5601 c3.
                  Buster Stiff finns att beställa till din lokala handlare med korkhandtag istället för det två delade foam handtaget som sitter på originalet. Be din handlare ta hem ett innan det tar slut :-)

Kommentera

Ursprungligen postat av benji
                    Spiderwire? du måste skoja? min polare hade den för ett par år sen, heeeeeelt värdelös.
                    Den modellen som fanns för några år sedan har fått mycket kritik, även om en hel del tydligen tyckte om den (testade aldrig själv). Spiderwire Stealth som finns nu har jag kört med sedan den kom, både 0,17 (abborre/HÖ/gös), samt 0,25 (Gädda) och jag tycker att den fungerar alldeles utmärkt. Känner några till som kör med den och helt klart är nöjda.

/D

Kommentera

Ursprungligen postat av Danne67
                      Den modellen som fanns för några år sedan har fått mycket kritik, även om en hel del tydligen tyckte om den (testade aldrig själv). Spiderwire Stealth som finns nu har jag kört med sedan den kom, både 0,17 (abborre/HÖ/gös), samt 0,25 (Gädda) och jag tycker att den fungerar alldeles utmärkt. Känner några till som kör med den och helt klart är nöjda.

/D
                      Märkligt hur man kan uppleva linor så pass olika... Mina erfarenheter av Stealth är dåliga, kommer aldrig att köpa den linan igen... Har inte användt någon annan flätlina som går av i utkastet med förhållandevis lätta beten... -SKITLINA, om du frågar mig... Power Pro och Tuf Line XP har aldrig svikit...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                      3 svar
                      2 877 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Swangsta  
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57