Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufen
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Önskedraget
Collapse
X
-
Det skulle ju vara juste. Inget minne om var när hur du hörde detta?Ursprungligen postat av Gobe Visa inläggOm jag inte minns helt fel så har jag hört någonstans att det kommer att komma nya Hi-Lo i SZ färger. tyvärr minns jag inte i vilka storlekar. men min favorit färg när jag var en liten grabb var YellowPerch (YP) och den fick jag många gäddor på.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gobe Visa inläggOm jag inte minns helt fel så har jag hört någonstans att det kommer att komma nya Hi-Lo i SZ färger. tyvärr minns jag inte i vilka storlekar. men min favorit färg när jag var en liten grabb var YellowPerch (YP) och den fick jag många gäddor på.Är väl ifrån när dom fiskar live med Svartzonker så berättar han att dom skulle göra nåt nytt upp hottad hi Low?Ursprungligen postat av OjaOnej Visa inläggDet skulle ju vara juste. Inget minne om var när hur du hörde detta?
Kommentera
-
"Problemet" med Hi-Lo konceptet är att du får ett bete som täcker många olika djup=färre sålda beten.Ursprungligen postat av KnudorFnugelfufen Visa inläggHar gått i EXAKT samma tankar!
Nu när det är så många "rockstjärnor" under ABU´s flagg, varför i helvete gör man inte det mest uppenbara o slänger ihop en Hi-Lo i Westins Jättestorlek, o några klassiska färger (som tilltalar oss old school gubbs), o några där Claes får hitta på chälv (som tilltalar kidsen).
En gånger pengarna att det blir succé!
Eller? Missar jag nåt?
Eller är jag ute och cyklar?All you need is Lubb.
Kommentera
-
,Ursprungligen postat av Usling Visa inläggKommer ofta på att jag skulle vilja ha vissa beten i större storlekar. T.ex. en 25cm ledad bomber(tänk 16J/17J i större skala).
Hear, hear![FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
-Ta med skräpet hem.
-Var ödmjuk.
-Njut. Sluta hetsa o stressa.
-En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]
http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Usling Visa inlägg"Problemet" med Hi-Lo konceptet är att du får ett bete som täcker många olika djup=färre sålda beten.
Eller är jag ute och cyklar?
Betvivlar det. Vi är ju så jävla dumma att vi köper det nya heta betet som proffsen hänger i mungipan på senaste danskfrontade gäddan, o det lär ju inte sluta. Varken köpandet eller hängandet. Eller frontandet.
Dessutom täcker ju inte ett bete alla djup o situationer.
En gånger pengarna att det skulle sälja som smör says i.[FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
-Ta med skräpet hem.
-Var ödmjuk.
-Njut. Sluta hetsa o stressa.
-En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]
http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav NappenBottHar haft bra fiske med freerig, tog denna kluns häromdan i en Stockholmssjö på en freeriggad Keitech...1 Foto
-
2025-04-23, 19:56 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
|
3 svar
2 873 visningar