Nils Master Jerkbait - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nils Master Jerkbait

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• P A
    Guest replied
    Ursprungligen postat av Draugen
    Såg att den hade olika krokuppsättning som du sa PA. De färger som jag såg var väldigt schyssta, men som sagt vi får se hur de klarar praktisk användning också. Kommer nog köpa några och testa. Tackar för svar.

PS.Kommer du att vara på fiskemässan i sthlm PA?...vore schysst att "surra lite"...DS
    Japp..Vi är där med 40 kvm monter och endast specialsortimentet som inte finns på andra håll. De "vanliga" grejjorna hänger ju i andra montrar.
    Vi kör 30 minuters pooltid varje dag där jag själv, Lillfiskarn, Lucius och fiskeguide Anders Kruus från Wild Water kommer dunka olika typer av beten. (Ej BJ; Slider, Pig eller annat vanligt som alla redan känner till och som ändå blir visade av andra)
    Exakta tider i poolen har jag inte i huvet. Men jag kör ut ett nyhetsbrev till våra prenumeranter om detta när det närmar sig. (Man kan prenumerera på våra nyhetsbrev i vår webshop)
    Vår lackerare Kjelle Lundberg kommer finnas i montern också med de helt nya kvaliteerna av ACE som han lackerar åt oss och sina egna Stalker m.m..

Lämna en kommentar:

• Alessandro
    replied
    Tycker färgerna är helt OK, sen är det frågan om den kan konkurrera med Salmo Slider som är billigare och finns i fler färger och storlekar?

Lämna en kommentar:

• Martin_G
    replied
    Fördelen är ju att den inte har någon sked att tappa, som så lätt sker på alla andra Nissar...

Lämna en kommentar:

• Everflow
    replied
    har haft den i min ägo sedan slutet på förra sommaren.

jättefin gång. verkar lovande inför denna säsongen.

Lämna en kommentar:

• Draugen
    replied
    Såg att den hade olika krokuppsättning som du sa PA. De färger som jag såg var väldigt schyssta, men som sagt vi får se hur de klarar praktisk användning också. Kommer nog köpa några och testa. Tackar för svar.

PS.Kommer du att vara på fiskemässan i sthlm PA?...vore schysst att "surra lite"...DS

Lämna en kommentar:

• Unregistered 1
    Guest replied
    Känns som det redan finns en massa sköna beten i samma viktklass...

Lämna en kommentar:

• P A
    Guest replied
    Fungerar bra eftersom det är en ren kopia på Robbaits Small Cutter. (Man har bara lagt till små "valkar" eller "ögonbryn" jämfört med originalet. Dock är krokbestyckningen ett stort skämt. En stor 5/0 under buken och en 3/0 o röven. Den går betydligt bättre med 2 st 3/0..
    Kort flashande side-to side gång har den..Nya färger släpps nu i vår..
    De färger som visades på Efttexmässan förra sommaren var liksom.."duh"..Om man säger så..
    Hur den sedan håller för gäddhugg, får framtiden visa.

Lämna en kommentar:

• Draugen
    replied
    Åh tusan så dom har funnits ett tag alltså???
    Någon som provat dessa???Var inne hos den lokala handlaren idag och han hade fått in en laddning av dessa beten. De såg helt ok ut och kostade 149 sek/st. Skall jag åka in imorgon och köpa några eller vad tycker ni...

Lämna en kommentar:

• toxs
    replied
    Inte så nytt

Deras Dart har funnits ett tag men jag har själv inte hunnit testa det. Har hört många som tycker om det dock. Återstår att se, våren är ju på kommande.

//Fred

Lämna en kommentar:

• ghost
    replied
    Ja varför inte?

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14