Era mål säsongen 2021 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Era mål säsongen 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #31
    Skoj tråd !
    mja gädda på över 12000g
    en fotad å vägd abborre på över 2 så den "finns" .

    en öring på deadbait på över 3000g hade vari fett !
    Harr på 2000g ska finnas i älven om int "minkarna" är för jobbiga .

    Få ett Arbete så man slipper att hyra del i bostad ! Risken att få en röding på Trettiokilo är nog Enklare !

    Med Varma Hälsningar
    Paul Roger Nilsson

    Kommentera


    • #32
      Jag lyckades nå mitt mål, Pb på abborre, två gånger om redan i april. Har legat lågt med fisket senaste tiden och närmast nu blir det lite gäddfiske norröver. Men sen blir det full koncentration på borre igen och nu är målet 1,5+. Min gissning är att det kommer att vara extremt svårt i de Stockholmssjöar jag fiskar i....

      Kommentera


      • #33
        Uppdaterar jag med. Tog pb i helgen på 108 cm. Blev lite rörigt i båten så vi struntade i att väga den men jag antar att den iaf vägde minst fem kilo. Riktigt roligt.

        Hunnit riktigt mycket fiske det här året hittills och blir bara roligare och roligare för varje oss. Fiskat ”seriöst” i sex år men först på senare tid jag verkligen börjat knäcka koden.

        Kommentera


        • #34
          För egen del vill jag bara komma igång igen efter några tuffa år. Fiskar normalt på västkusten men provar nog att terrorisera en vän i Karlstad så jag får lite Vänerfiske och kanske lite Glafsfjorden.

          Vi får se helt enkelt. Letar inga storlekar eller vikter utan gillar bara att vara ute på sjön helt enkelt. Rogivande att blänga på spötoppen och fundera över varför fiskuslingen inte tar MITT ultra/carbon/titan/fisheco/swartzonker/turbo drag!? Var ju givet napp på just DET inköpet ;-)
          Senast ändrad av Dominator91; 2021-07-09, 17:00.
          __________________________________________________ _____________________________

          Covfefe

          Kommentera


          • #35
            Och bara för att så beställde jag tre nya Nilsmastrar tom innan jag snackat med kompisen om det funkar att åka dit nu i sommar.. Vi har nog en liten defekt i våra system ändå vi fritidsfiskare...

            Men nu jäklar skall jag få dem att hoppa in i båten på löpande band! Vart nappgaranti även på dessa nyinköp i de trakterna. Röd/vit Nilsmaster så får man tydligen bestalla transport av fångsten hem efteråt enligt "normalt välinformerade källor". Bilarna klarar inte övervikten helt enkelt.
            __________________________________________________ _____________________________

            Covfefe

            Kommentera

            Foton

            Collapse

            Relaterat

            Collapse

            Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av Stizo, 2003-10-23, 07:14
            17 svar
            3 192 visningar
            1 gilla
            Senaste inlägg harlequine  
            Startad av Draugen, 2006-03-10, 20:05
            40 svar
            3 240 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TomHiddleston  
            Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
            1 668 svar
            361 515 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg HA-Lures  
            Startad av daikai1, 2016-07-08, 19:30
            52 svar
            12 440 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg TiSo
            av TiSo
             
            Startad av Benjamin S, 2021-04-20, 11:10
            713 svar
            60 236 visningar
            4 gillar
            Senaste inlägg Robbe511  
            Arbetar...
            X