Shack Attack lures - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shack Attack lures

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

jag hatar honom gj

Kommentera

Rudan...... WORD!

Kommentera

Ursprungligen postat av Stenbocken Visa inlägg
        OF: Big Stalker är ett grymt bete, men jag undrar om inte Kjelles Attitude Devil är ännu värre. Har tyvärr inte haft möjligheten att fiska det, men jag såg demonstrationen på mässan, och maken till välbalanserat bete får man leta efter. Riktigt roliga färger dessutom.
        Jag har absolut inget emot "tjuv-trollar-kjelle" men jag undrar vad som menas med "maken till välbalanserat bete" betyder ? är det att det sjunker/flyter extremt rakt eller så ? förklara gärna för oss !
        Jag hatar: Jäääänk, GJ, Den blåa Lusius (kappvändaren), OF, OF mamma + alla er andra oxå. Dessutom är jag dryg som få ha !

Kommentera

Buster det menas att det är bra och balanserat kanske. Kan det vara bra balanserat men inte bra är ju frågan. Nä tacka vet jag plastbeten de rockar sönder handgjort träflis.

Mer fulbeten till folket !

Nämen hajsan GARPE, som den lilla flickan i Gamleby sa!

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
            Buster det menas att det är bra och balanserat kanske. Kan det vara bra balanserat men inte bra är ju frågan. Nä tacka vet jag plastbeten de rockar sönder handgjort träflis.

Mer fulbeten till folket !

Nämen hajsan GARPE, som den lilla flickan i Gamleby sa!
            Om ingen ser en när man tjuvtrollar, har man tjuvtrollat då ?

Kommentera

[QUOTE=Gös Jonas;252793]Buster det menas att det är bra och balanserat kanske. Kan det vara bra balanserat men inte bra är ju frågan. Nä tacka vet jag plastbeten de rockar sönder handgjort träflis.

QUOTE]

"Jante alls missunnsam" sa den lilla gossen
              Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
              Orson Welles

Kommentera

[QUOTE=Kjelle Lundberg;252820]
                Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg

QUOTE]

"Jante alls missunnsam" sa den lilla gossen

Det var just det...
                Själv är jag på jakt efter ett djävligt dåligt balanserat bra bete, eller kanske ett bra balnserat dåligt bete. Eller kanske bara efter en ordbok med förklaringar så att en sån trög kille som mig kan lära sig hajja något. Jag kanske är bra smart med dåligt på att hajja ?

Kommentera

Förklaring. En gång i tiden när det här med jerkbaits var nytt så pratade jag med en kille som byggde "extremgliders". Jag frågade då en polare om vad just det här var och förklaringen var just "extremgliders". Det här har vi skämtat om sen dess. När någon tar fram ett nytt bete frågar jag alltid om just det kan vara en "extremglider". Fast nu kan jag istället fråga, om det är välbalanserat. Kanske tom en välbalanserad "extremglider". Ja herr jösses.

Kommentera

Ursprungligen postat av Buster Visa inlägg
                    Jag har absolut inget emot "tjuv-trollar-kjelle" men jag undrar vad som menas med "maken till välbalanserat bete" betyder ? är det att det sjunker/flyter extremt rakt eller så ? förklara gärna för oss !
                    Jag hatar: Jäääänk, GJ, Den blåa Lusius (kappvändaren), OF, OF mamma + alla er andra oxå. Dessutom är jag dryg som få ha !
                    Jag har inget emot dig heller "kopiator-Buster" ,men vad är tjuv-trolling,fiske eller polisarbete?
                    Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
                    Orson Welles

Kommentera

Min erfarenhet av detta drag är att fjäderringarna är kassa, byt dom.
                      How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                      3 svar
                      2 866 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Swangsta  
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57