Shack Attack lures - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shack Attack lures

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Kjelle förstår du längtar efter mig, jag saknar dig med

Du Blackan har du tänkt på att det är omöjligt vara arg på mig en längre tid??
    Några Polacker i närheten på gipsy campen än?

Kommentera

Har faktiskt vart helt tomt i viken hitills.Men dom dyker nog upp snart.

Att bli påhoppad så där får mig tyvärr att gå igång,blir helt okontrollerbart ulv,men långsint är jag inte.
      Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
      Orson Welles

Kommentera

Ursprungligen postat av Kjelle Lundberg Visa inlägg
        Nu får det fan vara nog,du har aldrig träffat på mig i Västervik eller någon annanstans glatt trollande.Du är ju för fan en simpel lögnare ditt jävla hjon,ge dig nu för helvete,vet inte vad fan jag någonsin gjort dig som gör att du håller på och sprider lögner om mig.Så Gös jonas varför insisterar du på att sprida lögner om mig?Se nu till att svara på det.Eller är det helt enkelt dags för dig att byta nick till JANTE-JONAS??

Nej fiskarna är inte vägda med lip-grippen utan på Fidde´s digitalvåg,lip-grippen använder jag av den enkla anledning att jag haft krokar i handen mer än tillräckligt.
        Hej Kjelle Lundberg;
        Pöös-Jonas är också min favorit!
        Via PA hos Lundgrens Fiske i Gamla Stan har jag lyckats komma över några av dina välgjorda jerkbaits. De ska "få bada ordentligt" nu i vår och sommar! Kanske kan de hjälpa mig till medlemskap i 20-klubben? Jag hade äran att träffa dig på Sportfiskemässan i Sollentuna förra året.

Someday we have to go for the Big Ones!
        Old Firehand
        Senast ändrad av Old Firehand; 2007-03-22, 13:29.

Kommentera

Ursprungligen postat av Lucius Visa inlägg
          Eftersom Vi inte ska nämna gamla synder så ska jag inte heller dra upp att Gös Jonas och Buster är de som har slaktat absolut mest gädda av alla i skärgårdsavsnitten kring Dalarö.

Uppmaningen att köpa gamla bullar får ses som en generell uppmaning, om Mange får sina grejer gratis är det bara att gratulera.

Om att vara med i matchen innebär att sitta i fylledimman nere i Blekinge och hitta på massa strunt som man påstår att folk sagt, skrivit på forum eller gjort så är jag helt klart inte längre med i matchen. Men sådana kärringfasoner (ursäkta Achilles) håller jag mig för god för.

gör mina egna och köpte mag dawgs i usa så det räcker ett bra tag ! men jag vill veta när dom bytte plast? och var du fått det ifrån ?

Kommentera

Ursprungligen postat av mangeboy79 Visa inlägg
            gör mina egna och köpte mag dawgs i usa så det räcker ett bra tag ! men jag vill veta när dom bytte plast? och var du fått det ifrån ?
            Plasten är ju utbytt nu när dom är handhällda igen. Den plast som är i de bullarna med gjuten svans är något stelare. Nu påminner plasten mer om den som var förr i tiden. Hur hållfastheten är har jag inte hunnit kolla än, men plasten går fortfarande bra att smälta med tändare efter div. operationsingrepp.

Kommentera

OF själv hade man ju äran att slå skallen ihop med dig av alla tänkbara !
              Men vi brukar ju ha trevligt när vi möts.
              Kjelle klart du blir arg, det är ju liksom hela tanken!
              Men som en hybris Jesus så kommer jag dö för era synder

Fan nu blir man sugen på gamla hederliga V-Vik igen, man har blött beten ett par timar där!

Kommentera

Det här blir bara roligare och roligare. Läs det KG skrev angående det nya gummit i BD. Det äldre gummit tycker jag är lätt att jobba med, så inte det nya. men jag har ju inga super-skills när det gäller smältarbete och jiggar.

Buster ska ha en ursäkt. GJ var väl helt ensam på den tiden.

Jenk ska också ha en liten ursäkt, såg nu att du precis i början av tråden berättade att du gillade vad du såg av betet i Chicago. Det var den senare kommentaren som jag tyckte var kul att skriva om. Särskilt eftersom man själv får höra om hur extremt myckert reklam man gör för diverse handlare. Att jag dissat något som inte är värt att dissa har ingen hittills kunnat visa på.

Jag följer gärna med till Blekinge och ljuger i dimman. Dock ska jag ta ansvar för min familj först... hur många år det nu tar att göra det jobbet klart. Men en viss brist på manlighet är det att inte fronta mig rakt av med eventuella saker man undrar över angående mig. Som sagt, kärringskvaller.
                Allt är mört som glimmar!

Kommentera

Nänä inte anklaga oss för att ha fördärvat Lucius "not cool", han va precis lagom
                  stygg och usel när han hängde me oss. Så det måste va hans lilla kull
                  som spökar...

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
                  Nä Lucius du hamnade snett när du gjorde någopn slags Team Snipa karriär, vi skall ha en temakväll i ämnet nu på resan. Du skulle trivas i fylledimman i Blekinge, där sitter vi och ljuger och smider planer och ränker. Vi sitt liksom som MB79 skulle sagt, åååå ljug och bar hitt på saker. Jag brukar berätta om dig och Kjelle när ni trollar.
                  Senast ändrad av NIC; 2007-03-22, 15:34.
                  Besök www.sportfiskeonline.com för att läsa allt om Team Snipa och deras senaste bravader

Kommentera

OF: Big Stalker är ett grymt bete, men jag undrar om inte Kjelles Attitude Devil är ännu värre. Har tyvärr inte haft möjligheten att fiska det, men jag såg demonstrationen på mässan, och maken till välbalanserat bete får man leta efter. Riktigt roliga färger dessutom.
                    Skräddarsydda företagsaktiviteter och konferenser - www.eventguiden.com

Kommentera

Lucius vi undrar inget om dig !
                      Vi tycker ju om dig det vi mest gillar är att du tar sånt fint ansvar över din familj

Fast det är ju ibland roligt att träta om igenting!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Bolin, 2008-02-20, 21:08
                      3 svar
                      2 868 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Swangsta  
                      Startad av ackeliba, 2008-06-12, 14:57