Abborren är ju ganska glupsk av sig. Så de måste inte vara miniwobbler precis.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Små wobblers till abborre?
Collapse
X
-
Okej, kanske en sån man ska ha istället?Ursprungligen postat av Nuzebel Visa inläggJag testade min viblure i helgen. Både gäddor och abborrar vid grynnan gillade den.
Hur funkar det med de här tre ''hålen'' på ryggfenan som man kan ha beteslåset i? Vilken föredrar du om man säger så :P
Kommentera
-
Personligen tycker jag nog mellanöglan ger sexigast gång. Men prova dig fram vad du själv föredrar. Det är en kul liten extra möjlighet med de betena.Ursprungligen postat av OscarD Visa inläggOkej, kanske en sån man ska ha istället?
Hur funkar det med de här tre ''hålen'' på ryggfenan som man kan ha beteslåset i? Vilken föredrar du om man säger så :P
Kommentera
-
Haha okej! Ska nog köpa mig en sån, har kikat lite på den innan men valde bort den ganska fort för jag förstod mig inte på mig med dessa hålen på ''ryggfenan'' men blir nog en sådan då! De var ju inte speciellt dyra hellerUrsprungligen postat av Barramundi Visa inläggPersonligen tycker jag nog mellanöglan ger sexigast gång. Men prova dig fram vad du själv föredrar. Det är en kul liten extra möjlighet med de betena.
Är det den blå/silvriga färgen som gäller eller?
Kommentera
-
Köp båda och se vad som funkar bäst!Ursprungligen postat av OscarD Visa inläggHaha okej! Ska nog köpa mig en sån, har kikat lite på den innan men valde bort den ganska fort för jag förstod mig inte på mig med dessa hålen på ''ryggfenan'' men blir nog en sådan då! De var ju inte speciellt dyra heller
Är det den blå/silvriga färgen som gäller eller? 
Kommentera
-
OkejUrsprungligen postat av Barramundi Visa inläggKöp båda och se vad som funkar bäst!
Är det bara att veva in den som vilken wobbler som helst?
Kommentera
-
Prova dig fram!Ursprungligen postat av OscarD Visa inläggOkej
Är det bara att veva in den som vilken wobbler som helst? 
Kommentera
-
Köpte en salmo hornet idag! Fan vilken gång det är på dom asså, känns ju nästan som att ha en spinnare på taffsen
Köpte en 5F i färgen HP, skulle köpt en GT men den var slut. Nu väntar jag bara på att FKP-gear viblure ska komma in i lager på beten.nu så ska en sådan också införskaffas!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Den stora tråden om finesse abborreav FlexHyffsad Borre 800gr1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Allmänt
2026-04-29, 14:13 -
-
av FlexHar fastnat för det här fisket som är riktigt roligt och vilka fajter det blir när något större går...8 Foton
-
2025-08-31, 12:17 -
-
av TylerdurdennHar nyss köpt en stuga utanför Flen i närheten av sjön ”Valdemaren” och är sugen på att...1 Foto
-
2025-07-02, 10:52 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
|
1 689 svar
369 284 visningar