Jeg har fått utrolig mange spørsmål om disse paddletailene etter at jeg la de ut på fotoalbumet her på fiskesnack.
Så prøver å svare litt her.
De er 12,5 cm lange og har en vekt på ca 33 gr.
Vi prøvde først med 5/0 med der syntes mange av de norske abborfiskerene at det ble forlite luft i mellom kroppen og krokspissen.
Så i dag bruker vi 6/0.
Alt lages for hånd av Jeff Bogg's.
Mange som spør hvor man kan få tak i disse, da de har trua på bete både til gjørs og abbor.
Attitudebait's tror jeg kommer til å ta de inn i løpet av våren.
Jeg har fått testet de i vann og de går utrolig bra, de er laget av myk gummi noe som gjør at de har en flott bevegelse selv med sakte innfiske og det er en lokkende vagende (blellyflash) gange som jeg tror vil tirre fiskene til å hugge.

Så prøver å svare litt her.
De er 12,5 cm lange og har en vekt på ca 33 gr.
Vi prøvde først med 5/0 med der syntes mange av de norske abborfiskerene at det ble forlite luft i mellom kroppen og krokspissen.
Så i dag bruker vi 6/0.
Alt lages for hånd av Jeff Bogg's.
Mange som spør hvor man kan få tak i disse, da de har trua på bete både til gjørs og abbor.
Attitudebait's tror jeg kommer til å ta de inn i løpet av våren.
Jeg har fått testet de i vann og de går utrolig bra, de er laget av myk gummi noe som gjør at de har en flott bevegelse selv med sakte innfiske og det er en lokkende vagende (blellyflash) gange som jeg tror vil tirre fiskene til å hugge.

________
Kommentera