Wobbler - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wobbler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Wobbler

    Tänkte köpa några wobbler -25g men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Fiskar gädda,borre och öring i blekinge. Behöver er hjälp om märke,modell,färg och erfarenheter. Tacksam för svar mvh jimmy
    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

  • #2
    Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
    Tänkte köpa några wobbler -25g men vet inte riktigt vad jag ska köpa. Fiskar gädda,borre och öring i blekinge. Behöver er hjälp om märke,modell,färg och erfarenheter. Tacksam för svar mvh jimmy
    Rapala huskey är ju väldigt bra får man allt på lite svårkastad kanske .
    Var längesen man fiska med så små beten.

    /Fredrik

    Kommentera


    • #3
      Okej,har kikat runt en del. Finns mycke o välja mellan Jag har ju ett set för 7-25g o ett -80 fast har nästan bara stora wobbler o mindre jerk.
      Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

      Kommentera


      • #4
        Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inlägg
        Okej,har kikat runt en del. Finns mycke o välja mellan Jag har ju ett set för 7-25g o ett -80 fast har nästan bara stora wobbler o mindre jerk.
        Bara kolla in Bomber , rapala å Zalt finns en del .

        Hoppa över udda märken.

        /Fredrik

        Kommentera


        • #5
          Omber har några intresanta modeller ju. Har kollat lite på heddon också och cisco kid
          Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

          Kommentera


          • #6
            Bomber 15a, rapala orginal mindre modeller samt husky och husky jerk, gamla abu terminator med lilla skeden 90 mm

            Kommentera


            • #7
              Har kolla på trumman sportfiske. Där fins en del intressanta modeller
              Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

              Kommentera


              • #8
                Okej. Ska se vad dom har i butiken. Vet iaf att dom har rapala och zalt och väldigt mycke annat.
                Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

                Kommentera


                • #9
                  Köpte idag en salmo pike 11f i hot pike och en bomber b15 long a. Får se om dom ger nån fångst
                  Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

                  Kommentera


                  • #10
                    Någon som testat swim wizz kopiorna på tradera?
                    Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
                    1 690 svar
                    371 440 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TiSo
                    av TiSo
                     
                    Startad av WeededSix, 2020-08-17, 19:33
                    16 svar
                    2 181 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg LordDan
                    av LordDan
                     
                    Startad av Benjamin S, 2021-04-20, 11:10
                    871 svar
                    78 195 visningar
                    6 gillar
                    Senaste inlägg Flex
                    av Flex
                     
                    Startad av Sajmen, 2021-08-28, 17:30
                    11 svar
                    823 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Zionnoiz  
                    Startad av Serben_, 2025-04-26, 20:31
                    8 svar
                    787 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Serben_
                    av Serben_
                     
                    Arbetar...
                    X