Gäddfiske - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfiske

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Var inne i fiskebutiken idag och skulle köpa ett haspel, men såg ett otroligt billigt jerkset för 800:-
    Blir tveksam, Jag vill verkligen inte förstöra din dröm men vill heller inte att du ska köpa nått för 800 som sen visar sig vara skräp och ramlar i bitar. Jag har den billigaste ABU rullen samt ett spö köpt på rea men betalade ändå 2500:- och då är det billiga grejor.

Kolla upp vad det är för saker och berätta här, många som kan hjälpa dig. Att jerka sliter HÅRT på rullen så billiga rullar stoppar inte för det.

Kolla in dessa: En skaplig rulle och ett billigt spö allt för under 2000 :- http://www.olssonsfiske.se/default.a...p-c-901-1.aspx

http://www.olssonsfiske.se/default.a...p-c-901-1.aspx
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Länkarna funkade inte men rullen va denna, samma som jag köpt och är en av dom billigaste jerkrullen.
      Amb 5001C TGC JB 1495 :-

Spöt va detta, Kinetic Jerkbait 6" -125g 475:-
      Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

För det första: Affären som ha fiskeprylarna köper in dem från konkurslager nånstans och säljer dem billigt. Den var det upp till 70% rabatt på grejerna också.

Rullen var visserligen ett lågprofil, men det man jag köpa nytt efter någon månad. Spöt kändes styvt och fint. Tog upp till 120 gram.

Hinner i alla fall få en upptattning om hur jerkfiske är. Kanske inte är nåt för mig alls. Man kan alltid uppgradera sig. Tänkte köpa http://www.olssonsfiske.se/ambassade...806-c-107.aspx lite senare.
        Senast ändrad av Monkey D Ruffy; 2010-05-08, 21:55.

Kommentera

ska du ha ett jerkbait-set så köp fladens jerkbait, kostar typ 800kr. då får du allt som behövs förutom en stum lina, men det kan du köpa på biltema

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av daikai1, 2013-08-09, 18:02
          1 690 svar
          374 799 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg TiSo
          av TiSo