Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Östersjötrolling 2007
Collapse
X
-
-
Ursprungligen postat av joj Visa inläggLite dagsfärska bilder från Östersjön
Kommentera
-
Kommentera
-
Härliga bilder Johan! kan knappt vänta heller men en så länge är det knappt två månader kvar till hetaste tiden utanför Stockholm/Nynäs lycka till med försommarfisket, när börjar ni jaga vandrare utanför Karlskrona, början på maj??I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inläggHärliga bilder Johan! kan knappt vänta heller men en så länge är det knappt två månader kvar till hetaste tiden utanför Stockholm/Nynäs lycka till med försommarfisket, när börjar ni jaga vandrare utanför Karlskrona, början på maj??Vecka 19 brukar det vara som hetast här men det är oxå jävligt mycket båtar här då så det kan vara lite trångt
Nu ska jag lägga mej och kurera mej lite, att ge sig ut på en trollingrunda när man har 39 graders feber var väl inte det mest uppiggande man kunda hitta på
Kommentera
-
Sugen som F-N...
Tjena Joj.
Ja nog e man sugen nu....Men men det närmar sig.
Ligger och skaver på bottenfärgen men snart så skall den nya på. Blir nog i veckan om nu bara tiden ville räcka till.
Alla trolling grunkorna ligger och skakar i garaget så jag tror knappt jag vågar öppna innan båten e klar.
Kanske blir en runda nu i påsk om det blir väder och Rivalen är klar.
Hör av er om någon skall ut.
Kommentera
-
vi var tre båtar som drog ner till simmris igår
det är fortfarande kallt i vattnet 4.4 i ytan och 1.2 grader på 20 meters djup
resultatet blev en tappad fisk från kompisens båt annars inte ett smack
men laxen finns där vi såg fina bågar på lodet ett flertal ggr
tog till och med ett foto på det och det blev ju bra
totalt så tippar jag på att ca 20 båtar var ute
det kom upp vad jag hörde i går tre lax med topp på lite över 12 kgSenast ändrad av snickarn; 2007-04-02, 20:34.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av snickarn Visa inläggvi var tre båtar som drog ner till simmris igår
det är fortfarande kallt i vattnet 4.4 i ytan och 1.2 grader på 20 meters djup
resultatet blev en tappad fisk från kompisens båt annars inte ett smack
men laxen finns där vi såg fina bågar på lodet ett flertal ggr
tog till och med ett foto på det och det blev ju bra
totalt så tippar jag på att ca 20 båtar var ute
det kom upp vad jag hörde i går tre lax med topp på lite över 12 kg
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ka Visa inläggTjena Joj.
Ja nog e man sugen nu....Men men det närmar sig.
Ligger och skaver på bottenfärgen men snart så skall den nya på. Blir nog i veckan om nu bara tiden ville räcka till.
Alla trolling grunkorna ligger och skakar i garaget så jag tror knappt jag vågar öppna innan båten e klar.
Kanske blir en runda nu i påsk om det blir väder och Rivalen är klar.
Hör av er om någon skall ut.sen ska jag få dit masten ordentligt med, den har blivit lite bortglömd, oxå måste jag få till några BILLIGA spöhållare till taket med det vete fan hur det ska gå till...
Jag är upptagen med annat icke båtrelaterat trams på fredag men sen kanske det kan blli nån tur.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av joj Visa inläggJag kommer nog börja jaga vandrare sista helgen i April tror jag, dom största går först är det ju en del som brukar sägaVecka 19 brukar det vara som hetast här men det är oxå jävligt mycket båtar här då så det kan vara lite trångt
Nu ska jag lägga mej och kurera mej lite, att ge sig ut på en trollingrunda när man har 39 graders feber var väl inte det mest uppiggande man kunda hitta på
Bra att du " värmer upp" vattnen tills man kommer. Dyker upp på fredag v.18/Anchovyman
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
|
5 svar
788 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()