Östersjötrolling 2007 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Östersjötrolling 2007

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Lite dagsfärska bilder från Östersjön
    Bifogade filer
    http://teamjoj.blogspot.com/

Kommentera

Ursprungligen postat av joj Visa inlägg
      Lite dagsfärska bilder från Östersjön
      Härliga bilder! ser ut som det varit en fin dag på sjön.

Kommentera

Mobbning att lägga upp sånna bilder
        Yiiha ännu en fiskeblog http://bjornsfiske.blogspot.com/

Kommentera

Härliga bilder Johan! kan knappt vänta heller men en så länge är det knappt två månader kvar till hetaste tiden utanför Stockholm/Nynäs lycka till med försommarfisket, när börjar ni jaga vandrare utanför Karlskrona, början på maj??
          I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM Visa inlägg
            Härliga bilder Johan! kan knappt vänta heller men en så länge är det knappt två månader kvar till hetaste tiden utanför Stockholm/Nynäs lycka till med försommarfisket, när börjar ni jaga vandrare utanför Karlskrona, början på maj??
            Jag kommer nog börja jaga vandrare sista helgen i April tror jag, dom största går först är det ju en del som brukar säga Vecka 19 brukar det vara som hetast här men det är oxå jävligt mycket båtar här då så det kan vara lite trångt

Nu ska jag lägga mej och kurera mej lite, att ge sig ut på en trollingrunda när man har 39 graders feber var väl inte det mest uppiggande man kunda hitta på

Kommentera

Sugen som F-N...

Tjena Joj.
              Ja nog e man sugen nu....Men men det närmar sig.
              Ligger och skaver på bottenfärgen men snart så skall den nya på . Blir nog i veckan om nu bara tiden ville räcka till.
              Alla trolling grunkorna ligger och skakar i garaget så jag tror knappt jag vågar öppna innan båten e klar.
              Kanske blir en runda nu i påsk om det blir väder och Rivalen är klar.
              Hör av er om någon skall ut.

Kommentera

vi var tre båtar som drog ner till simmris igår
                det är fortfarande kallt i vattnet 4.4 i ytan och 1.2 grader på 20 meters djup
                resultatet blev en tappad fisk från kompisens båt annars inte ett smack
                men laxen finns där vi såg fina bågar på lodet ett flertal ggr
                tog till och med ett foto på det och det blev ju bra
                totalt så tippar jag på att ca 20 båtar var ute
                det kom upp vad jag hörde i går tre lax med topp på lite över 12 kg
                Bifogade filer
                Senast ändrad av snickarn; 2007-04-02, 20:34.

Kommentera

Ursprungligen postat av snickarn Visa inlägg
                  vi var tre båtar som drog ner till simmris igår
                  det är fortfarande kallt i vattnet 4.4 i ytan och 1.2 grader på 20 meters djup
                  resultatet blev en tappad fisk från kompisens båt annars inte ett smack
                  men laxen finns där vi såg fina bågar på lodet ett flertal ggr
                  tog till och med ett foto på det och det blev ju bra
                  totalt så tippar jag på att ca 20 båtar var ute
                  det kom upp vad jag hörde i går tre lax med topp på lite över 12 kg
                  stilgt självporträtt Snickarn

Kommentera

Ursprungligen postat av ka Visa inlägg
                    Tjena Joj.
                    Ja nog e man sugen nu....Men men det närmar sig.
                    Ligger och skaver på bottenfärgen men snart så skall den nya på . Blir nog i veckan om nu bara tiden ville räcka till.
                    Alla trolling grunkorna ligger och skakar i garaget så jag tror knappt jag vågar öppna innan båten e klar.
                    Kanske blir en runda nu i påsk om det blir väder och Rivalen är klar.
                    Hör av er om någon skall ut.
                    Jag ska fortsätta med min bottenfärg på torsdag när jag kommer hem igen, fan va tråkigt jobb det är sen ska jag få dit masten ordentligt med, den har blivit lite bortglömd, oxå måste jag få till några BILLIGA spöhållare till taket med det vete fan hur det ska gå till...

Jag är upptagen med annat icke båtrelaterat trams på fredag men sen kanske det kan blli nån tur.

Kommentera

Ursprungligen postat av joj Visa inlägg
                      Jag kommer nog börja jaga vandrare sista helgen i April tror jag, dom största går först är det ju en del som brukar säga Vecka 19 brukar det vara som hetast här men det är oxå jävligt mycket båtar här då så det kan vara lite trångt

Nu ska jag lägga mej och kurera mej lite, att ge sig ut på en trollingrunda när man har 39 graders feber var väl inte det mest uppiggande man kunda hitta på
                      Tjenare joj!
                      Bra att du " värmer upp" vattnen tills man kommer. Dyker upp på fredag v.18
                      /Anchovyman

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av minstfarlig, 2024-08-28, 18:46
                      5 svar
                      788 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg RK99
                      av RK99

Arbetar...